جشنواره قصه گویی زیر چتر قصه ها

۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۴:۴۱
کد خبر: ۴۹۸۳۳۸
جشنواره قصه گویی زیر چتر قصه ها بمناسبت آغاز زمستان و شب یلدا و به همت انجمن اهل قلم و همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ،مرکزکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، آموزش و پرورش و فرمانداری شهرستان بوانات با حضور مسئولین در تالار فرهنگیان با گویش محلی و با حضور مادربزرگ قصه گو برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از  فارس، رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی  شهرستان بوانات گفت: این جشنواره  بمناسبت شب یلدا و به عنوان  زیر چتر قصه ها با حضور ٦٤  نوجوان در مرحله مقدماتی برگزار شد و نفرات برتر به مرحله نهایی راه یافتند.
حسین برزگر افزود: مرحله نهایی این جشنواره با حضور ١٠ قصه گو و با حضور مسئولین شهرستان و  داوران در تالار فرهنگیان اداره آموزش و پرورش برگزار شد که به ٥ تن از نفرات برتر ایندوره از جشنواره نیز هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ قصه گویی بین نسل های جوان و ارتباط با نسل قصه گوی قدیمی و بازشناسی آیین ها و فرهنگ های کهن کشورمان دانست و تصریح کرد: در این جشنواره که این بار با گویش محلی بوانات برگزار شد مادربزرگ های قصه گو نیز بعنوان میهمان حضور داشتند و برای حاضرین از قصه های قدیمی شهرستان قصه گفتند.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز