معاون وزیر ورزش و جوانان:

۱۲۰۰ میلیارد تومان به ورزش کشور تزریق می شود

۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۳:۱۹:۲۴
کد خبر: ۴۹۹۸۲۶
۱۲۰۰ میلیارد تومان به ورزش کشور تزریق می شود
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با تدبیر دولت و حمایت نمایندگان مجلس ۱۲۰۰ میلیارد تومان به ورزش کشور تزریق می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سید نصرالله سجادی در دیدار با روسای ادارات شهرستان ها و هیات های ورزشی استان فارس سخن می گفت با اشاره به مشکلات و محدودیت های مالی پیش روی دولت در سه سال گذشته افزود: این مشکلات و کمبودهای اعتباری باعث نشد که دست روی دست بگذاریم و دچار کم کاری شویم.
وی توجه ویژه دولت و حمایت های نمایندگان مجلس از لایحه برنامه ششم توسعه را عامل مهمی برای تزریق رقمی حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان به ورزش کشور دانست و گفت : بی شک ورود این رقم مالی به چرخه ورزش کشوررونق و آبادانی ورزش را به دنبال خواهد داشت.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از صحبت هایش به نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به حضور ورزشکاران ایرانی در مسابقات بین المللی اشاره کرد و گفت : براساس برنامه ریزی های انجام شده جمهوری اسلامی ایران با کاروانی به مراتب بزرگ تر و منسجم تر از گذشته در المپیک ورزش های زمستانی که قرار است اسفندماه امسال در ژاپن برگزار شود شرکت خواهدکرد.
سجادی همچنین از تشکیل ستاد بازی های المپیک و آسیایی از آذر ماه در وزارت ورزش و جوانان خبر داد وبیان کرد:هدف وزارتخانه افزایش سهیمه در رشته های مختلف وبه دنبال آن کسب مدال های بیشترنسبت به دوره های قبل این بازی هاست.
وی با بیان اینکه استعدادیابی از جمله اولویت های اصلی در ورزش است، اظهار داشت: راه اندازی پایگاه استعدادیابی را به عنوان یک اولویت در نظر گرفته ایم که در حال حاضر با توجه به آمایش هرسرزمین در ۴ تا ۵ رشته مختلف این موضوع در حال انجام است.
معاون وزیر ورزش تاکید کرد: موضوع استعدادیابی در اولویت کارها قرار دارد و در سال آینده پایگاه های استعدادیابی در شهرها و شهرستانهای غیر از مرکز استان نیز فعال می شود.
سجادی در بخش پایانی صحبت هایش عملکردبرنامه محور هیات های ورزشی و ادارات شهرستان ها و استان ها را پیش نیاز ایجاد تحول و پیشرفت در ورزش کشور دانست و گفت:خوشبختانه استان فارس دردوسال گذشته جزو استان پیشرو در حوزه ورزش و جوانان بوده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز