پیش فروش بلیت های فیلم فجر شیراز از ۷ بهمن

۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۴۳:۳۸
کد خبر: ۵۱۰۷۷۳
پیش فروش بلیت های فیلم فجر شیراز از ۷ بهمن
معاون سینمایی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس خبر داد: پیش فروش اینترنتی بلیت های جشنواره فیلم فجر شیراز از روز پنجشنبه ٧ بهمن ماه به صورت الکترونیکی آغاز می شود و البته اولویت با پیش فروش سری بلیت هاست و تنها در صورتی که اگر تعدادی بلیت از پیش فروش باقی بماند به صورت تک فروشی در گیشه عرضه خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مهدی رنجبر گفت: پیش فروش فیلم های جشنواره فجر برای شهرستان ها از ٧ بهمن ماه یعنی روز پنجشنبه آغاز می شود.
وی با اشاره به اینکه پیشتر بنا بود پیش فروش بلیت های جشنواره از ٤ بهمن اغاز شود،اظهار داشت:بازه زمانی پیش‌فروش بلیت‌ها در شیراز نیز متعاقب با سایر شهرستان ها از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ٧ بهمن ماه در نظر گرفته شده است.
معاون سینمایی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: علاقمندان امسال می‌توانند بلیت‌های خریداری شده خود را در نرم‌افزار تلفن همراه خود مشاهده نمایند، اما برای دیدن فیلم‌ها همراه داشتن بلیت کاغذی الزامی خواهد بود .
رنجبر با اشاره به مشکلی که برای تهیه بلیت فیلم ‎ها در سامانه پیش آمده بود، گفت:  از آنجا که سامانه تهیه بلیت به صورت کشوری است و همزمان از تمام استان ‎ها برای خرید بلیت اقدام می ‎کنند اندکی با مشکل مواجه شده بود که این مشکل هم اکنون مرتفع و علاقمندان طی روزهای آتی می توانند برای تهیه بلیت های جشنواره اقدام کنند.
وی افزود: از ابتدا ٤ روز برای خرید بلیت تعیین شده بود که با تغییر زمان پیش فروش و نیز تغییر تاریخ اکران ‎ها فرصت کافی برای خرید بلیت برای مردم وجود دارد و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.
معاون سینمایی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه در شیراز ٢٢ عنوان از فیلم ‎های جشنواره فجر اکران می ‎شود، تصریح کرد: اسامی فیلم ‎ها هنوز مشخص نیست اما تلاش می ‎شود هر روز ٢ فیلم در ٢ نوبت اکران شود.
رنجبر تاکید کرد:استان فارس امسال ٢ سالن برای اکران فیلم ‎ها در نظر گرفته که در این دو سالن امکان خرید بلیت از گیشه نیز وجود دارد تا مردم برای دیدن فیلم ‎های جشنواره فجر با مشکل روبه ‎رو نشوند.
وی با اشاره به جزئیات خریداری بلیت های جشنواره نیز بیان داشت: علاقمندان خرید بلیت پس از ورود به سایت و ثبت نام با کدملی و مشخصات خود می‌توانند اقدام به خرید بلیت کنند و هر کاربر با کد ملی مشخص، امکان انتخاب حداکثر چهار سانس از سینماها و در هر سانس حداکثر ۲ بلیت را خواهد داشت .
معاون سینمایی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در پایان خبر داد: پیش فروش اینترنتی بلیت های جشنواره فیلم فجر شیراز از روز پنجشنبه ٧ بهمن ماه به صورت الکترونیکی آغاز می شود و البته اولویت با  پیش فروش سری بلیت هاست و تنها در صورتی که اگر  تعدادی بلیت از پیش فروش باقی بماند به صورت تک فروشی در گیشه عرضه خواهد شد
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز