استقبال ۳ انجمن هنری استان برای انتخابات

۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۶:۴۴:۰۹
کد خبر: ۵۱۹۲۹۳
استقبال ۳ انجمن هنری استان برای انتخابات
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس خبر داد: انتخابات انجمن های هنرهای نمایشی ٢٨ بهمن ماه جاری و همچنین موسیقی و هنرهای تجسمی نیز، پنجم اسفند ٩٥ برگزار می شود تا علاقه مندان و فعالان هنری رونق و جانی تازه به ادامه مسیر حرکتهای هنری بخشند.
به گزارش خبرگزاری برنا از  فارس، سید علی اصغر محدث با تاکید بر اینکه انتخابات انجمن های فرهنگی هنری در سراسر استان فارس بر پا خواهد شد، گفت: آیین یادشده برای هنرهای نمایشی ٢٨ بهمن ماه جاری و همچنین موسیقی و هنرهای تجسمی نیز پنجم اسفند ٩٥ برگزار می شود و تمامی علاقه مندان و فعالان هنری می توانند در این مسیر پیش قدم بوده و با حضور خود رونق بیشتری را به این فضا دهند .
وی برگزاری دومین دوره انتخابات انجمن های فرهنگی و هنری استان در اسفندماه ٩٥ را باز شدن و بوجود آمدن گامی محکمتر برای رسیدن به ارتقاء هنر استان دانست و افزود: تشکیل انجمن های فرهنگی و هنری که با حضور ٣٥ عضو شهرستان ها اکنون به شکلی تثبیت شده فعالیت می نمایند، حکم بازوانی را دارند که یاری رسان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و فضای هنری در شیراز و شهرستان هاست.
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با برشمردن موانع در مسیر راه اندازی و تثبیت انجمن ها تصریح کرد: خوشبختانه با مشارکت شهرستانها مشکلات حل شده و  اینک می توان اذعان کرد که هریک از روسای فرهنگ و ارشاد شهرستان ها دست کم ٥ رئیس انجمن را به عنوان مشاور، همراه و یاری رسان حوزه رهنگ و هنر در کنار خویش دارد.
محدث صرفه جویی حاصل از واگذاری فعالیت ها به انجمن ها را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: وقتی دولت در اندیشه کوچک سازی بدنه خود است، گریزی نیست که ما راهکارهایی پیدا کنیم تا این روند تسریع شود. از این رو، نیازمند این هستیم که روسای شهرستان ها هم در این مسیر به یاری ما بشتابند.
وی در پایان به تشکیل انجمن آثار و مفاخر هم اشاره کرد و گفت: از آنجا که این انجمن نیز با حضور اساتید آغاز بکار کرده و مراحل ثبت آن دنبال می شود، بهترین جایی که نقش شهرستان ها را می توان پررنگ کرد این انجمن است، از این رو روسای فرهنگ و ارشاد شهرستان ها با شناسایی مفاخری که در قید حیات هستند، با حضور در منزل ایشان آنها را فراموش نکنند و در راستای تکریم و تجلیل از آنها بکوشند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز