اجرای نمایش بچه های مسجد فارس بر کرانه خلیج همیشگی فارس

۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۴:۵۷:۲۶
کد خبر: ۵۱۹۸۵۱
اجرای نمایش بچه های مسجد فارس بر کرانه خلیج همیشگی فارس
گروه تئاتر حوزه ی هنری انقلاب اسلامی فارس میهمان دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر بسیج است که روزهای 26تا30بهمن ماه جاری در جوار کرانه های خلیج همیشه فارس برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،کارشناس مسوول هنرهای نمایشی حوزه ی هنری فارس ضمن اعلام این مطلب گفت: امسال و در دوازدهمین دوره ی جشنواره ملی تئاتر بسیج، به همت دبیر جشنواره بخشی به عنوان بچه های مسجد به جشنواره افزوده شده است که فارس میهمان این بخش است.
اصغر گروسی گفت:  با توجه به شروع درخشان جریان بچه های مسجد در فارس، کورش زارعی دبیر این جشنواره از پنج استان جهت شرکت در این بخش دعوت به عمل آورد که فارس یکی از انهاست.
وی در معرفی اثری که قرار است در این جشنواره اجرا شود گفت: نمایش "سقاخانه" از تولیدات واحد هنرهای نمایشی حوزه ی هنری فارس است که به قلم و کارگردانی بنده است و سیدمحمد حسینی، سعید نظری نیز در کنار من در آن به ایفای نقش می پردازند.
کارشناس مسوول واحد هنرهای نمایشی حوزه ی هنری فارس گفت: قرار است در طول برگزاری جشنواره این اثر در پنج مسجد استان اجرا شود که این مساله می تواندتاثیر مناسبی در مردمی کردن هنر نمایش و جلب و جذب استعدادهای مردمی به هنر نمایش داشته باشد.
 گروسی بیان کرد:: جشنواره ها می توانند در پیشبرد و تشویق هنرمندان موثر باشند البته ما در این جشنواره میهمان هستیم و در بخش غیر رقابتی حضور یافته ایم .
وی گفت: البته با تصمیم دبیر جشنواره که از چهره های پیشکسوت تئاتر دفاع مقدس است این بخش از سال آینده قرار است به فراخوان افزوده شود و جزء بخش های رقابتی باشد، اما امسال این بخش بیشتر کارکرد معرفی دارد.
دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر بسیج قرار است روزهای 26تا30بهمن ماه جاری در جوار کرانه های خلیج همیشه فارس در بندر عباس برگزار خواهد شد.
نظر شما