مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری فارس:

"گردشگری و معنویت در شیراز، سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی"، برند نوروز ۹۶ استان فارس

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۱:۲۱:۱۹
کد خبر: ۵۲۱۸۹۹
گردشگری و معنویت در شیراز، سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی، برند نوروز ۹۶ استان فارس
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: شعار «گردشگری و معنویت در شیراز، سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی » به عنوان برند نوروز 96 استان فارس، انتخاب شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، مصیب امیری اظهار داشت: با هدف تقویت جایگاه گردشگری استان در حوزه گردشگری مذهبی و زیارتی بر اساس چشم انداز و راهبرد توسعه گردشگری استان در افق 1404، نوروز امسال متفاوت از سال های گذشته برگزار خواهد شد.
وی افزود: برند گردشگری می بایست معرف شخصیت و هویت میراثی و ملی، قابلیت ارائه آموزه های فرهنگی و سنتی استان و استفاده از قابلیت و ظرفیت همکاری سمن ها باشد.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان در خصوص آموزه های لحاظ شده در برند ادامه داد: ارائه فرهنگ و آداب زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) بر اساس فرهنگ سنتی مردم شیراز، معرفی معماری درخشان دوره اسلامی در حرم مطهر، معرفی صنایع دستی و هنرهای به کاررفته در تزئینات بنا و ضریح حرم مطهر، تقویت رابطه اخلاق فردی و اجتماعی با رویکرد معنوی به گردشگری، تقویت شاخص های معنویت در کدهای اخلاق جهانی گردشگری، تقویت رابطه معنویت و سلامت جسمی و روحی گردشگران و معرفی موزه آستان مقدس به زائران و گردشگران می باشد.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس در پایان از حرم مطهر حضرت احمد بن موسی، شاهچراغ (ع) به عنوان مکان پیشنهادی برند گردشگری خبر داد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز