فرماندهی انتظامی استان فارس:

کشف ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در فارس

۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۵:۳۵
کد خبر: ۵۲۲۷۵۳
کشف ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در فارس
فرمانده انتظامی استان گفت:دو محموله قاچاق با ارزشی بالغ بر هفت میلیارد و 500 میلیون ریال طی 24 ساعت گذشته توسط مأموران انتظامی استان کشف شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "احمد علی گودرزی"اظهارداشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان از وجود یک انبار کالای قاچاق در یکی از محله های شیراز مطلع و با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از این انبار 14 هزار و 675 عدد انواع وسایل تزئیناتی و کادویی و 892 عدد اسباب بازی قاچاق کشف و یک نفر متهم را در این خصوص دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: همچنین مأموران پلیس امنیت عمومی استان محل دپو و نگهداری مقادیری کالای قاچاق را در یکی از مناطق شهر شیراز شناسایی و به محل مورد نظر اعزام شدند.
سردار گودرزی گفت: مأموران طی یک عملیات غافلگیرانه ضمن توقیف یک دستگاه خودرو پراید و دستگیری دو نفر متهم، در بازرسی از محل و خودرو 545 دستگاه تلفن همراه و ۶۸ قطعه لوازم جانبی آن را کشف کردند.
وی ارزش این محموله های قاچاق را بالغ بر هفت میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: مبارزه با کالای قاچاق جزء اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس محسوب می شود و مأموران انتظامی در این راستا همه توان خود را به کار خواهند بست.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز