همزمان با نخستین روز سال جدید

سفره هفت‌سین کودکان خیریه نرجس شیراز گسترده می‌شود

۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۰:۰۱
کد خبر: ۵۳۶۰۷۶
سفره هفت‌سین کودکان خیریه نرجس شیراز گسترده می‌شود
همزمان با آغاز سال نو، جمعی از نیکوکاران شهر شیراز با حضور در موسسه خیریه نرجس شیراز، سال جدید را در کنار کودکان این سرا آغاز خواهند کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، هدایت بهاءالدینی، مدیرعامل و موسس مجموعه خیریه نگهداری از کودکان معلول نرجس شیراز اظهار کرد: جشن بزرگ عید نوروز با حضور تعداد زیادی از مردم نیکوکار و نیک‌اندیش، مدیریت و کارکنان مجموعه در موسسه خیریه نرجس شیراز واقع در بلوار امیرکبیر، شهرک والفجر، بلوار یاوران غربی برگزار می‌شود.
وی افزود: مراسم جشن سال نو ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه اول فروردین ماه 1396 با حضور مردم برگزار خواهد شد و خیران و نیک‌اندیشان می‌آیند تا از سفره هفت‌سینی که در کنار پاک‌ترین بندگان خداوند پهن می‌شود، برکتی برای سال پیش روی خود بردارند و آغاز سالشان با رضایت خداوند پرودگار گره بخورد.
مدیرعامل موسسه خیریه نرجس شیراز خاطرنشان کرد: این مراسم هر سال با استقبال و حضور گسترده مردم مشتاق و با حضور گروه‌های هنری در فضایی پر مهر و آکنده از شادی و مهربانی برگزار خواهد شد.
بهاءالدینی تصریح کرد: سرود کودکان نرجس، اجرای نمایش‌های طنز و موسیقی از جمله برنامه‌هایی است که در این آئین اجرا خواهد شد تا در آغازین ساعات سال جدید لبخند شوق بر لبان غنچه‌های معصوم این موسسه شکوفا شود.
وی بیان کرد: همزمان با آغاز سال نو، جمعی از نیکوکاران شهر شیراز با حضور در موسسه خیریه نرجس شیراز، سال جدید را در کنار کودکان این سرا آغاز خواهند کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز