پیام نوروزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس

۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۰:۲۹:۳۲
کد خبر: ۵۳۷۲۲۱
پیام نوروزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس با تبریک سال نو به اصحاب فرهنگ، ادب و هنر، شعار ارزشمند «اقتصاد مقاومتی تولید- اشتغال» را نشان از بصیرت و دید بسیار شگرف مقام عظمای رهبری و توجه به ضرورت های کشور دانست.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، بهزاد مریدی در پیامی فررارسیدن نوروز باستانی را به مردم خطه هنرپرور و با فرهنگ فارس تبریک گفت.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد و دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با اشاره به شعار سال «اقتصاد مقاومتی تولید- اشتغال» و ابراز امیدواری از اینکه سال ٩٦ برای فضای فرهنگ، ادب و هنر استان، با برکت و پر رونق باشد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تاکید بر اینکه از سال های گذشته تاکنون نامگذاری های متعددی انجام شده است، افزود: شعار سال ٩٦ بر مبنای شرایط روز است و امروز نیازمند توجه بیش از پیش به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی دولت و ملت هستیم، که اینها در کنار هم می توانند کشور را به سمتی حرکت دهند که شعار مقام معظم رهبری محقق شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در پایان ابراز داشت: فرهنگ گران سنگ ایران زمین، بنای عظیم و شکوهمندی است که در بنیاد نهادن، برافراختن و آراستن آن، تمام مردم، به ویژه خردمندان، نقشی خاص داشته اند و در این ادبیات و فرهنگ، بزرگانی چون شیخ اجل سعدی و حافظ شیرازی نیز در برافراختن آن نقش بی بدیل داشته اند و امیدواریم تا در سال پیش رو نیز همچون بهار طبیعت، تولیدات اصحاب فرهنگ، ادب و هنر نیز با پویایی وافر؛ وارد فصلی تازه و خلاق شود.
 
نظر شما