مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

امسال تمام پروژه های ناتمام بخش ورزش به سرانجام می رسد

۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۰:۰۷:۴۶
کد خبر: ۵۳۷۳۲۱
امسال تمام پروژه های ناتمام بخش ورزش به سرانجام می رسد
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: امسال تمام پروژه های ناتمام بخش ورزش در سطح استان به سرانجام می رسد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، حیدرعلی کامیاب که درجشنواره بهار جوانی درممسنی سخن می گفت،با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت:امنیت وآسایش کنونی جامعه حاصل جانفشانی جوانانی است که بهار عمرشان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.
وی بااشاره به ظرفیت های موجود درشهرستان های ممسنی ورستم گفت:دراین منطقه تنها پروژه استخر سرپوشیده به بهره برداری نرسیده است که با تکمیل فعالیت های عمرانی مربوط به این پروژه تا یکی دوماه آینده شاهد افتتاح آن خواهیم بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از برنامه ریزی برای ساخت 20 پروژه جدید ورزشی در ممسنی و رستم خبر داد و گفت:با پیگیری های مستمر نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی 15 زمین چمن مصنوعی و 5 سالن ورزشی چندمنظوره از محل اعتبارات ورزشی وزارت نفت دراین دو شهرستان طی یکی دو هفته آینده کلنگ زنی خواهد شد.
کامیاب تحرک در حوزه ساخت و سازهای حوزه ورزش در این دو شهرستان را حاصل همراهی و پیگیری های مسئولانه مسعودگودرزی دانست و گفت:به جرات می توان گفت که یکی از دغدغه های نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس مرتفع شدن چالش ها در حوزه جوانان و ورزش است.
وی با تاکید بر اینکه درسال 96 تمام پروژه های نیمه کاره استان که میراث گذشته بوده به سرانجام خواهد رسید گفت:در برنامه ریزی برای ساخت پروژه های جدید براساس طرح آمایش سرزمینی اقدام خواهد شد.
نظر شما