سرمایه گذاری یکصد میلیارد ریالی در لارستان

۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۷:۵۰:۴۲
کد خبر: ۵۳۷۵۰۸
سرمایه گذاری یکصد میلیارد ریالی در لارستان
در سال تولید و اشتغال، سرمایه گذاری یکصد میلیارد ریالی در منطقه لارستان با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، فرماندار ویژه لارستان در این مراسم اظهارداشت: این پروژه در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتعال و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی توسط آقای درویشعلی غیاث پور درشهرک صنعتی اوز لارستان ایجاد می‌شود و قرار است سالانه 200 هزار مترمکعب قطعات بتونی تولید کند.
جلیل حسنی بیان کرد: این کارخانه جزء کارخانه های مطرح در کشور و خاورمیانه است که با این فن‌آوری جدید در شهرک صنعتی اوز لارستان احداث می‌شود که پس از مراسم کلنگ زنی بلافاصله عملیات اجرایی آن شروع می‌شود و 6 ماهه به بهره ‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه این کارخانه تولید قطعات بتونی بااعتبار 100 میلیارد ریال  طی 6 ماه آینده احداث می‌شود؛ادامه داد:برای اخذ مجوز این پروژه، پیگیریهای مستمری  از طریق اتاق جذب و حمایت از سرمایه گذاری فرمانداری ویژه لارستان ، اداره صنعت ،معدن و تجارت و سایر ادارات ذیربط صورت پذیرفت و  ظرف مدت یک روز این مجوز اخذ شد.
همچنین اجرای چنین طرح هایی از طریق جلسات مکرری که با سرمایه گذاران و خیرین عزیز لارستانی در سال 95 انجام شد، محقق گردید.
فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: مساحت این کارخانه که در دو فاز احداث می‌شود، در فاز اول 6 هزار متر مربع و در فاز دوم و در آینده نیز بیش از 7300 متر مربع خواهد بود که با همکاری همهمسئولان تمامی زیرساخت‌های لازم مانند آب، برق، تلفن و گاز را برای این کارخانه فراهم شده است.
حسنی گفت: بر اساس مطالعات اولیه این کارخانه نیاز این منطقه و اکثر شهرستانها و استان‌های جنوبی را می‌تواند تأمین کند و در توسعه شهرستان و استان نقش بسزایی دارد و با بهره‌برداری از اینکارخانه گام خوبی در زمینه توسعه شهرستان و اشتغال‌زایی در شهرستان برداشته می‌شود.
سرمایه گذار این طرح نیز گفت: به حمداله زمین مورد نظر در شهرک صنعتی اوز به همراه  تمامی تجهیزات و خودروهای سنگین این کارخانه از جمله جرثقیل،کمپرسی،لودر و دیگر ماشین آلات کارحانه خریداری شده است که در سریع ترین زمان ممکن این کارخانه کار خود را شروع خواهد کرد.
 درویشعلی غیاث پور ادامه داد: در این کارخانه قطعات پیش ساخته بوتنی ،دیوار پیش ساخته،بولوک های دکوری ، نما و ضد حریق سبک،تک لبه،زیرسازی شهری،دیوار چینی پیش ساخته و غیره ساخته خواهد شد .
وی در پایان یاداور شد:  با احداث این کارخانه برای 300 نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز