"شیوه سنتور نوازی معاصر"با حضور استاداردوان کامکار در شیراز

۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۶:۳۶
کد خبر: ۵۴۰۲۱۸
شیوه سنتور نوازی معاصربا حضور استاداردوان کامکار در شیراز
مستر کلاس "شیوه سنتور نوازی معاصر" پنجشنبه ٣١ فروردین ماه جاری در تالار همای هتل بزرگ شیراز با حضور استاد اردوان کامکار برپا می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، آموزشگاه موسیقی چاوش، با حمایت گالری پیانو باربد و انجمن موسیقی استان فارس، مستر کلاسی را در باره "شیوه سنتور نوازی معاصر" با حضور استاد اردوان کامکار بر پا می دارد.
در این کارگاه آموزشی، مهیار طریهی، مصطفی مومنیان، سیاوش کامکار نیز حضور دارند که مباحثی چون، ریتم، متر، ملودی، کوک، مضرلب گذاری، آرتیکولاسیون، دینامیک، اگوگیک، پاسچر، تکنیک و سونوریته به عنوان محوراصلی بحث و بررسی، قرار خواهد گرفت.
بر پایه این گزارش، سنتور نوازی معاصر شیوه سنتور نوازی استاد اردوان کامکار است که با نگاهی متفاوت و نو به موسیقی نواحی و دستگاهی آراسته شده که آثار این هنرمند معرفی کننده نبوغ وی در آهنگسازی و توانایی او در نوازندگی ساز سنتور است. شیوه یاد شده از لحاظ تنوع الگوهای ریتمی، تنوع مضرابگذاری و قدرت و صلابت مضراب ها، کوک های خاص و کمتر استفاده شده در موسیقی ایرانی و ...دارای تفاوتهای چشم گیری می باشد.
مستر کلاس "شیوه سنتور نوازی معاصر" پنجشنبه ٣١ فروردین ماه جاری در تالار همای هتل بزرگ شیراز برپا می شود و علاقه مندان برای استفاده از آن می توانند به آموزشگاه موسیقی چاوش واقع در خیابان همت جنوبی و یا شماه تلفن ٣٦٣٢٢٢٦٠ و کانال @master_kamkar مراجعه کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز