مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس:

"روز هنر انقلاب اسلامی" راوی روایت فتح است

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۵۷:۴۴
کد خبر: ۵۴۱۷۵۳
روز هنر انقلاب اسلامی راوی روایت فتح است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در آستانه "روز هنر انقلاب اسلامی" گفت: این ایام یادآور عروج هنرمند فرزانه، راوی باصفای روایت فتح است و از همین امروز، تلاش کنیم تا روز هنر انقلاب اسلامی، بهتر دیده شود، روشن تر فکر کنیم، تا درخشان تر شویم و دنیا را زیباتر مشاهده کنیم.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، بهزاد مریدی با اشاره به اینکه فروردین ماه یادآور عروج هنرمند فرزانه، راوی باصفای روایت فتح، سید مرتضی آوینی است، گفت: بیستم فروردین ماه هر سال را که مصادف با شهادت این هنرمند متعهد و انقلابی است؛ روح بلند این هنرمند دلسوخته جبهه‏ های حق علیه باطل را ارج می نهیم و به روان پاکش درود می فرستیم.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان افزود: پس از شهادت سید مرتضی، بنا بر پیشنهاد شاعران، نویسندگان و هنرمندان به مقام معظم رهبری و با موافقت ایشان، این روز؛ به عنوان "روز هنر انقلاب اسلامی" نامگذاری شد و در این ایام، اصحاب فرهنگ، ادب با هنر انقلاب، با رنگ و قلم، با تصویر و با واژه و حرکت، تلاش دارند تا زندگی فاخری را به جامعه هدیه کنند. از همین امروز، روز هنر انقلاب اسلامی، باید بهتر دیده شود، روشن تر فکر کرد، تا درخشان تر شویم و دنیا را زیباتر مشاهده کنیم.
وی با تاکید بر توجه به تاثیر فعالیت های مجموعه های انجمن ها و موسسات فرهنگی هنری؛ که در سرتاسر استان فارس در حال انجام کار فرهنگی هستند گفت: به نظر می رسد می توان به بهانه روز هنر انقلاب اسلامی؛ از ظرفیت های هنر برای ترسیم افق آینده استفاده کرد. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم انتظاراتی که از جریان هنر در کشور هست؛ باید هم طراز با انقلاب اسلامی باشد و با آسیب شناسی لازم  پژوهشی کارشناسانه برای رسیدن کامل به آن تلاش کنیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز