فرماندار ویژه لارستان:

مردم با حضور پرشور خود در انتخابات سرنوشت خود را تعیین کنند

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۱۹۴۱
مردم با حضور پرشور خود در انتخابات سرنوشت خود را تعیین کنند
معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت :مردم با حضور پرشور خود در انتخابات سرنوشت خود را تعیین کنند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، جلیل حسنی در جمع اعضا اتحادیه خانه کارگر و جمعی از روسا و کارکنان اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی،صنعت،معدن و تجارت ، تامین اجتماعی و مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر اظهار داشت:اتحادیه های کارگری از جریان های ریشه دار ، پایبند به نظام ، قانون و انقلاب هستند که نسبت به حقوق کارگران و بر اساس آن وظایف صنفی که دارند فعال هستند و کار می کنند و کمتر صنفی در کشور داریم که همچون اتحادیه های کارگری در جامعه اینقدر فعال با شند.
وی ادامه داد: این نوع فعالیت،همبستگی و اتحادی که در جمع اتحادیه کارگری شهرستان لارستان وجود دارد؛ ستودنی است که امیدواریم این همبستگی و فعالیت ها همچنان استمرار داشته باشد.
حسنی با بیان اینکه اولویت اول خانه کارگر و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری مسائل و مشکلات جامعه کارگری است؛ افزود:اگر همبستگی صنفی کارگری تداوم داشته باشد مطمئن باشید هیج مجموعه مدیریتی نمی تواند نسبت به حقوق کارگری تعدی داشته باشد.
فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: یکی از الزامات و ضروریات اصلی بحث دفاع از حقوق کارگری ،انسجام ،همبستگی ، تحرک ، پویایی ، ایجاد انگیزه و پشتکار در این اتحادیه کارگری است و اگر این اتحاد و انسجام حفظ شود یقینا مشکلات جامعه کارگری حل خواهد شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان خاطرنشان کرد:امیدواریم که این اتحاد و همبستگی به مراتب بیشتر از گذشته باشد و با استفاده از همین انسجامی که در خانه کارگر وجود دارد می بایست همه در راستای اعتلاء نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم.
حسنی با بیان اینکه همه ما باید در سرنوشت کشور، خود را داخیل بدانیم؛ افزود: مردم با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را تعیین کنند، بنابراین باید همه با شرکت در انتخابات در سرنوشت خوددخیل باشند و این خود خدمت بزرگی  به کشور،نظام ، جامعه بشری و بخصوص به نسل های آینده است.
معاون استاندار فارس در پایان سخنانش خطاب به جمع حاضر تاکید کرد: همه سعی کنید مشارکت مردم در صحنه انتخابات نسبت به سال های قبل ، یک مشارکت فعال تری باشد و این فرصت مناسبی است تا آینده خود را نسبت به حال بهتر نماییم کما اینکه امروز نیز نسبت به گذشته های دور و نزدیک از نظر سیاسی و ثبات سیاسی و بخاطر پویایی و نشاطی که در کشور ایجاد شده ، بهتر گردیده است.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز