کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در فارس

۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۷:۱۲:۴۲
کد خبر: ۵۵۳۶۸۶
کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در فارس
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 59 کیلو و 660 گرم مواد مخدر در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "محمد جعفر تولایی" اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مطلع شدند یک دستگاه خودروی سواری هیوندای تیپ اکسل حامل مواد مخدر در یکی از محله های شهر در تعمیرگاه در حال تعمیر می باشد.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام که در بازرسی از این خودرو مقدار 22 کیلوگرم حشیش کشف و دو نفر متهم در این خصوص دستگیر شد.
تولایی تصریح کرد: در عملیاتی دیگر نیز ماموران انتظامی این شهرستان به دو نفر مسافر که از زاهدان به سمت شهرستان لارستان طی طریق می نمودند مظنون و آن ها را دستگیر که در بررسی بیشتر مشخص گردید متهمان مقداری مواد مخدر از نوع هروئین را بلعیده و قصد انتقال بهلارستان  را دارند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: پس از تخلیه مواد مخدر از متهمان مقدار 660 گرم  هروئین کشف شد.
تولایی ادامه داد: در عملیاتی دیگر نیز ماموران انتظامی شهرستان بوانات مطلع شدند فردی به هویت معلوم در داخل خانه های مخروبه در سطح شهرستان اقدام به دپو مواد مخدر نموده است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیان کرد: ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن محل مقدار 29 کیلو و 300گرم مواد مخدر از نوع گراس کشف کردند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرمبید به یک دستگاه خودرو وانت پیکان مظنون و خودرو را متوقف که در بازرسی از این خودرو مقدار 7 کیلو و 700 گرم تریاک کشف و یک نفر متهم در این خصوص دستگیر شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز