راه‌اندازی سامانده ۱۴۲۱ برق با هدف ارتقاء آگاهی‌های مشترکان

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۱:۳۵
کد خبر: ۵۵۸۱۱۷
راه‌اندازی سامانده ۱۴۲۱ برق با هدف ارتقاء آگاهی‌های مشترکان
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: سامانه 1421، یک زیرساخت مخابراتی است که با هدف ارتقاء آگاهی‌های مشترکان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، حسین صالحی با یادآوری اینکه سامانه 1421 توسط توانیر طراحی و آماده شده است، از ایجاد امکان ارتباط با این سامانه در سراسر کشور خبر داد و گفت: مشترکان ضمن تماس با این سامانه، می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را در بخش‌های مختلفی دریافت کنند.

صالحی یادآور شد: این سامانه اطلاعاتی در خصوص ساعات اوج مصرف برق، راهکارهای بهینه‌سازی مصرف در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی و اداری و اطلاعاتی در زمینه چگونگی بهینه‌سازی مصرف برق و ... به تماس گیرنده ارائه می‌دهد.
او با بیان اینکه سامانه 1421 یک نرم‌افزار پیشرفته هوشمند است، گفت: این سامانه در تمام ساعت‌های شبانه‌روز در دسترس مشترکان قرار دارد و هر فرد می‌تواند برای کسب اطلاعات مورد نیاز خود، در هر زمانی با آن تماس بگیرد.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: بعد از برقراری تماس با سامانه 1421، اپراتور هوشمند راهنمایی‌های لازم را به تماس‌گیرنده برای طی مسیرهای مشخص و دریافت اطلاعات مورد نیاز، ارائه خواهد داد.
صالحی با اشاره به درپیش بودن فصل گرما، گفت: مشترکان می‌توانند ضمن تماس با سامانه 1421 اطلاعات خوب و مفیدی در خصوص استفاده مطلوب‌تر از کولرو سیستم های سرمایشی را کسب کنند؛ این اطلاعات با بهینه‌سازی مصرف برق می‌تواند سبب کاهش قابل توجه هزینه‌های برق مصرفی مشترکان شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز