۶۵ سال ازتاسیس هیات کوهنوردی فارس گذشت/جشنی به وسعت ایران زمین

۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۵۹:۵۸
کد خبر: ۵۶۳۷۲۵
۶۵ سال ازتاسیس هیات کوهنوردی فارس گذشت/جشنی به وسعت ایران زمین
65 سال از تاسیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی فارس گذشت و درهمین راستا دست اندرکاران این هیات جشنی به وسعت ایران گرفتند.
به گزارش خبرنگار برنا از فارس، دراین آیین باشکوه که در تالار حافظ شهر شیراز رقم خورد ، علاوه بر بزرگداشت 65 سال تلاش هیات استان فارس جشن ٧٠ سالگی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان نیز برگزارشد.
حضور بیش از یک هزار کوهنورد از نقاط مختلف استان فارس درسنین مختلف جلوه ای ویژه به تالار حافظ بخشیده بود.
مسئولین فدراسیون، روسای هیئت های استانی، جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان کشور دراین مراسم حضور داشتند تا درکنار دست اندرکاران هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی فارس تولد 65 سالگی هیات استان و 70 سالگی فدراسیون را جشن بگیرند.
همایش بزرگ کوهنوردان ایران در شیراز
درآغاز مراسم حمیدرضا ایزدی رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی فارس به حاضران خیر مقدم گفت و پیشکسوتان را روشن کننده راه آیندگان دانست.
رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی نیز  ضمن  ارج نهادن به تلاش ها و خدمات مسئولین و همکاران فدراسیون از گذشته تا امروز ، درمورد فعالیت های انجام شده و موفقیت های کسب شده در بخش ملی و بین المللی طی چهار سال گذشته مطالبی رابیان کرد.
درادامه فیلم مستند پیشکسوتان کوه نوردی فارس، تقدیر و تجلیل از رؤسای پیشین هیئت و اعضای اسبق هیئت رئیسه، کلیپ هایی از عظیم قیچی ساز و رضا علیپور، فیلم مستند "با پیشکسوتان کوه نوردی"آئین تقدیر از مسئولین اسبق فدراسیون و تجلیل از پیشکسوتان کشور اجرا شد.
همایش بزرگ کوهنوردان ایران در شیراز
بریدن کیک ٧٠ سالگی فدراسیون و ٦٥ سالگی هیئت استان فارس توسط پیشکسوتان کوهنوردی و اجرای زنده گروه موسیقی با هنرمندی "حامد فقیهی" ازدیگر برنامه های اجرا شده در جشن 65 سالگی تاسیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی فارس بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز