مدیر روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی فارس خبر داد:

تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنوارۀ عکس سلفی "کارگر،تلاش، زندگی"

۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۴۴:۱۲
کد خبر: ۵۷۳۸۳۹
تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنوارۀ عکس سلفی کارگر،تلاش، زندگی
مدیرروابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی فارس گفت : زمان ارسال آثار به دومین جشنوارۀ عکس سلفی با عنوان "کارگر،تلاش، زندگی" تا دهم تیر ماه تمدید شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، مسعود عطایی نژاد گفت : به مناسبت نامگذاری سال ٩٦ با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ودر راستای ارج نهادن به تلاش‌های کارگران تلاشگر کشورمان ، دومین جشنواره عکس سلفی (خویش انداز) با عنوان "کارگر،تلاش، زندگی" از سوی سازمان تامین اجتماعی بر گزار شده  که مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا دهم تیر ماه تمدید گردیده است.
وی با برشمردن موضوع ثبت عکس های سلفی این جشنواره اظهار داشت : کارگر و محیط کار،کارگر و مطالعه،کارگر و فعالیت هنری،سفرۀکارگری،سفر یا ماموریت اداری،سلفی با اعضای خانواده و جمع دوستانه و شاداز جمله موضوعات این جشنواره می باشند.
مدیر روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی فارس با بیان اینکه کلیه کارگرانی که  از نظر قوانین و مقررات کاری، تابع قانون کار و قانون تامین اجتماعی هستند و خانواده ایشان  می توانند در این جشنواره شرکت نمایند گفت :پس از دریافت و داوری  آثار، به نفرات  اول تا سوم به ترتیب ٢ سکه ، ٥/ ١ سکه و یک سکه تمام بهار آزادی وبه ١٥ نفر از راه یافتگان به مرحله نهایی جشنواره مبلغ دو میلیون ریال حق التصویر اهدا می شود.
عطایی نژاد در پایان از علاقمندان خواست تا با مراجعه به سایت www. Farstamin.ir از قوانین و نحوه ارسال آثار به جشنواره آگاهی یابند.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز