کشف بیش از ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در فارس

۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۲۸:۵۳
کد خبر: ۵۷۴۰۰۱
کشف بیش از ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در فارس
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 153 کیلو و 100 گرم مواد مخدر در سطح استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "محمد جعفر تولایی"اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان خرمبید در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه پژو 405 مظنون و خودرو را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 56 کیلو و 400 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در کپسول گازخودرو جاسازی کرده بود کشف و دو نفر متهم در این خصوص دستگیر شد.
تولایی تصریح کرد: در عملیاتی دیگر نیز ماموران انتظامی شهرستان داراب به یک دستگاه سواری سمند که از بندر عباس به سمت داراب طی طریق می نمود مظنون و خودرو را توقیف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار 18 کیلو و 700 گرم تریاک کشف و راننده و یک دستگاه موتور سیکلت که اسکورت محموله بود توقیف و راکب آن نیزدستگیر شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان بوانات حین کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه کامیون را توقیف و در بازرسی از آن 28 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در باک گازوئیلی خودرو جاساز کرده بود کشف کردند.
تولایی بیان کرد: در عملیاتی دیگر نیز ماموران انتظامی شهرستان جهرم به یک دستگاه پژو 405 مظنون و خودرو را متوقف که در بازرسی از این خودرو مقدار 10 کیلوگرم تریاک کشف و یک نفر متهم در این خصوص دستگیر شد.
این مقام انتظامی ادامه داد ماموران کلانتری 11 استقلال شهرستان نی ریز به یک دستگاه پژو 405 که در خیابان رها شده بود مشکوک که در بازرسی از این خودرو 40 کیلوگرم حشیش کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و  اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در اختیار پلیس قرار دهند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز