دستگیری چهار سارق در شیراز

۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۷:۱۴:۵۴
کد خبر: ۵۷۹۶۱۰
دستگیری چهار سارق در شیراز
سرپرست پلیس آگاهی فارس از دستگیری چهار سارق درون خودرو طی چهار عملیات جداگانه و کشف 21 فقره سرقت از آنها در شیراز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سرهنگ "محسن سروقد"  اظهارداشت:در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در شهرستان شیراز، شناسایی و دستگیری عوامل سرقت در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران کلانتری 19 بوستان سعدی شیراز ، دو نفر سارق درون خودرو را دستگیر و متهمان را برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.
سرپرست پلیس آگاهی استان فارس اظهار کرد: در این پلیس ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از دوربین های مداربسته در برخی از مکان هایی که خودروها مورد سرقت واقع شدند، ماموران موفق شدند از این دو متهم 9 فقره سرقت درون خودرو کشف کنند.
سرهنگ سروقد افزود: در اقدام دیگری ماموران پلیس آگاهی از یک سارق دیگر درون خودرو که توسط ماموران کلانتری 15 قصرالدشت شیراز دستگیر شده بود، هفت فقره سرقت درون خودرو کشف کردند.
وی اضافه کرد: ماموران کلانتری 21 کوی زهرا شهرستان شیراز نیز یک سارق درون خودرو به نام "م – ع" را دستگیر که این متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به پنج فقره سرقت درون خودرو اقرار کرد.
سرپرست پلیس آگاهی فارس با بیان اینکه کلیه صحنه های سرقت بازسازی و مالباختگان نیز شناسایی شدند، خاطرنشان کرد: نصب دوربین مداربسته در منازل و اماکن می تواند عامل مهمی در بازدارندگی وقوع سرقت و همچنین عامل مهمی در کشف سرقت و دستگیری سارقان باشد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز