کشف بیش از ۱۸۰ کیلو تریاک در فارس

۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۹:۱۲
کد خبر: ۵۸۳۷۵۴
کشف بیش از ۱۸۰ کیلو تریاک در فارس
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان های "نی ریز"، "بوانات" و "خرمبید"، 188 کیلو و 800 گرم تریاک کشف شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "محمدجعفر تولایی" اظهارداشت: مأموران انتظامی شهرستان نی ریز هنگام کنترل خودروی های عبوری، به یک دستگاه پژو 405 مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز متوقف و راننده با به جا گذاشتن خودرو، به کوههای اطراف متواری شد.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو که پس از استعلام مشخص گردید مسروقه نیز می باشد، 95 کیلوگرم تریاک کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس ادامه داد: همچنین مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بوانات یک دستگاه کامیون حامل با چوپ متوقف و در این راستا یک نفر متهم را دستگیر کردند.
تولایی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو 79 کیلوگرم تریاک کشف و و دو نفر قاچاقچی دستگیر شد.
این مقام انتظامی بیان کرد: در عملیاتی دیگر مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "جنتی فر" شهرستان خرمبید هنگام کنترل خودروی های عبوری، به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.
وی ابیان کرد: در بازرسی از این خودرو 14 کیلو و 800 گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در درون چمدان یک مسافر جاسازی شده بود، کشف و متهم دستگیر شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تأکید کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز