دست رد مأموران پلیس فیروز آباد به رشوه ۵۰ میلیون ریالی

۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۸:۲۱
کد خبر: ۵۸۷۹۶۱
دست رد مأموران پلیس فیروز آباد به رشوه ۵۰ میلیون ریالی
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گفت: مأموران صحیح العمل یگان امداد شهرستان فیروزآباد، رشوه 50 میلیون ریالی قاچاقچی کالا را رد و مراتب را صورتجلسه کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ " احمد رضا استوار " اظهارداشت: اکیپ گشت مأموران یگان امداد شهرستان فیروزآباد هنگام گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو وانت پراید مظنون و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو شش دستگاه ماشین لباس شویی و یک دستگاه آب سرد کن قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف و راننده خودرو دستگیر شد، افزود: متهم جهت رهایی از چنگال قانون مبلغ 50 میلیون ریال وجه نقد به عنوان رشوه به مأموران پیشنهاد داد که مأموران صحیح العمل ضمن رد آن، مراتب را صورتجلسه کردند.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام مأموران انتظامی، گفت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ استوار تصریح کرد: شهروندان در صورتی که پیشنهاد، تقدیر و یا انتقادی از عملکرد کارکنان انتظامی استان فارس داشته باشند، می توانند با مراجعه حضوری به دفتر نظارت همگانی فرماندهی انتظامی استان فارس واقع در خیابان شوریده شیرازی و یا از طریق تلفن 197 اعلام نمایند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز