مدیر عامل شرکت TAP ۳۰ :

TAP ۳۰ با ارائه یک هفته خدمت رایگان وارد شیراز می شود

۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۰:۴۴:۴۷
کد خبر: ۵۸۹۲۳۶
TAP ۳۰ با ارائه یک هفته خدمت رایگان وارد شیراز می شود
مدیرعامل شرکت TAP 30 گفت: خدمات حمل و نقل درون‌شهری TAP 30 با ارائه خدمات رایگان در هفته اول و با استفاده از 500 خودرو در شیراز آغاز می شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، میلاد منشی پور گفت: این شرکت یک الگوریتم واسط بین راننده و مسافر است که با استفاده از زیرساخت‌های فضای مجازی، این امکان را فراهم کرده‌ایم.
منشی‌پور با بیان اینکه TAP 30 گسترده‌ترین سیستم تاکسیر‌انی آنلاین ایران محسوب می‌شود که با استفاده از روش‌ها و ابزارهای نوین و به واسطه در اختیار داشتن نیروهای جوان و تحصیلکرده، خدماتی با کیفیت بالا و قیمتی پائین به مردم در حوزه حمل و نقل درونشهری ارائه می‌دهد.
او با بیان اینکه پس از شهرهای تهران، مشهد، اصفهان و کرج، هم‌اینک کار در شیراز آغاز شده است، گفت: ارائه خدمت در شیراز با 500 خودرو شروع شده و از شنبه 31 تیرماه به مدت یک هفته، این خدمات رایگان ارائه خواهد شد.
منشی‌پور با یادآوری اینکه مجوز فعالیت این شرکت از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر و اجازه ایجاد نمایندگی در سراسر ایران صادر شده است، گفت: تمام فعالیت‌های این شرکت تحت نظارت پلیس اماکن کشور قرار دارد.
مدیرعامل TAP 30 با تصریح اینکه در تلاش برای ایجاد تعامل با شهرداری‌ها در راستای ارائه خدماتی مطلوب‌تر اقداماتی انجام شده است، گفت: خوشبختانه شهرداری شیراز بسیار مواجهه‌ای بسیار بهتر با این شرکت و خدمات آن داشته است.
منشی‌پور با یادآوری اینکه خدمات TAP 30 در شیراز با کیفیتی بالاتر و قیمتی تا 30 درصد کمتر از سایر ارائه دهندگان خدمات حمل و نقل درونشهری به شهروندان ارائه می‌شود، راز این موضوع را در افزایش تعداد مسافران جابه‌جا شده توسط خودروهای تحت نظارت TAP 30 دانست.
او گفت: ما اقتصاد مشارکتی را دنبال کرده‌ایم و اعتقاد داریم که با استفاده از منابع بهره‌برداری نشده، نیاز به سرمایه‌گذاری جدید و استفاده از منابع دولتی نیست؛ این حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی است.
منشی‌پور تصریح کرد: امنیت مسافران TAP 30 کاملا تضمین شده است زیرا کیفیت ارائه خدمات از طریق سیستم‌های مختلف مانند تلفن همراه مسافر و تلفن همراه راننده، کنترل می‌شود.
او ابراز امیدواری کرد که طی مدت یک تا یک و نیم سال، TAP 30 تاثیری مطلوب بر روند کاهش ترافیک در محدوده‌های پرترافیک شیراز داشته باشد و با اشتغالزایی مناسب، سهمی در کاهش مشکل بیکاری نیز به خود اختصاص دهد.
منشی‌پور گفت: هم‌اینک در کشور بالغ بر 90 هزار خودرو با همکاری می‌کنند؛ در شیراز نیز امیدواریم تعداد همکاران ما به 2 تا 3 هزار راننده طی مدتی کوتاه افزایش یابد.
مدیرعامل TAP 30 از امضای تفاهم‌نامه‌ای با وزارت راه و شهرسازی برای ارائه خدمات حمل و نقل برون‌شهری خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه و طبق قوائد و شرایطی خاص، امکان ارائه خدمت به مسافران برونشهری را نیز خواهیم داشت.
مدیر TAP 30 شیراز نیز در این نشست گفت: با توجه به لزوم ارائه خدماتی مناسب، رانندگانی که با این شرکت همکاری می‌کنند علاوه بر شرایط قانونی ویژه فعالان حوزه حمل و نقل درونشهری، باید دوره‌های آموزشی را نیز طی کنند.
مهدی علی‌بای خاطرنشان کرد: ما اهمیت ویژه‌ای به امنیت مسافران می‌دهیم و به همین دلیل، علاوه بر توجه ویژه در بکارگیری رانندگان و کیفیت خودروها، به شکل مستمر و لحظه‌ای، خدمت‌رسانی توسط رانندگان همکار را کنترل می‌کنیم.
علی‌بای شماره تماس 02196993 را برای دریافت درخواست‌های همکاری متقاضیان اعلام و اضافه کرد: خودروهای پراید مدل 90 به بالا و سایر خودروها مدل 85 به بالا به شرط داشتن کیفیت مد نظر کارشناسان این شرکت، امکان قرار گرفتن در چرخه خدمت را خواهند داشت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز