برگزاری کارگاه عملی روزنامه نگاری و فتوژورنالیست در شیراز

۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۴۹:۵۴
کد خبر: ۶۰۰۸۱۹
برگزاری کارگاه عملی روزنامه نگاری و فتوژورنالیست در شیراز
کارگاه عملی روزنامه نگاری و کارگاه آموزشی فتوژورنالیست در شیراز برگزار می شود؛ دوره تکمیلی روزنامه نگاری با همکاری دفتر مطالعات و برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حدود ۲۰ نفر از دارندگان مدرک مقدماتی در شیراز در حال برگزاری است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، رییس گروه مطبوعات و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اعلام این خبر گفت: دوره تکمیلی روزنامه نگاری با همکاری دفتر مطالعات و برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حدود ۲۰ نفر از دارندگان مدرک مقدماتی در شیراز در حال برگزاری است اما علاقه مندان به مباحث تخصصی روزنامه نگاری نیز می توانند در دو کارگاه این دوره شرکت کنند.
صابر سهرابی افزود: در هفته سوم این دوره، پنجشنبه ۲۶ مرداد ماه کارگاه عملی روزنامه نگاری با محوریت مراحل انتشار یک مجله و وروزنامه با حضور استاد محمود مختاریان از اساتید شناخته شده علم روزنامه نگاری ایران برگزار می شود.
وی گفت: این کارگاه از ساعت ۹ تا ۱۸ در سالن غزل تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار می شود و حضور در آن برای دبیران خبر، خبرنگران و سردبیران مفید و حتی ضروری است.
مشاور رسانه ای مدیرکل فرهنگ و رشاد اسلامی فارس، کارگاه آموزشی فتوژورنالیست را دومین کارگاه مهمی دانست که عکاسان خبری و خبرنگاران می توانند در آن شرکت کنند.
سهرابی گفت: این کارگاه ۹ شهریور ماه در سالن غزل برگزار می شود و در آن اسماعیل عباسی نویسنده کتاب گرانسنگ «فتوژورنالیسم« و استاد مسلم عکاسی خبری به تدریس این علم به ویژه نگارش statement  و caption که از ضروریات عکاسی مطبوعاتی است، برای عکس های خبری خواهد پرداخت.
وی گفت: حضور در این دو کارگاه که توسط خانه مطبوعات استان فارس برگزار می شود، برای خبرنگاران و عکاسان خبری آزاد است.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز