رئیس سازمان دانش آموزی فارس :

تلاش برای راه اندازی نخستین شهرک اردویی کشور در اردوگاه شهید دستغیب شیراز

۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۰:۴۰:۳۶
کد خبر: ۶۰۷۳۳۸
تلاش برای راه اندازی نخستین شهرک اردویی کشور در اردوگاه شهید دستغیب شیراز
رئیس سازمان دانش آموزی فارس گفت: با توجه به این که بهره برداری از اردوگاه شهید دستغیب شیراز به سازمان دانش آموزی فارس داده شده است، ما در صددیم تا با ایجاد شهرک های دائمی مهارتهای تشکیلاتی پیشتاز و فرزانه در این اردوگاه، جایگاه دائمی در برگزاری این اردوها به دست آوریم.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،محسن کلاری در اختتامیه اردوی ملی-قطبی مربیان فرزانه گفت : دهمین دوره از اردوهای ملی-قطبی مربیان فرزانه قطب یک کشور طی چهار روز و با حضور مربیان فرزانه تشکیلات دانش آموزی استان های کرمان،کهگیلویه و بویراحمد،بوشهر،خوزستان و هرمزگان و به میزبانی فارس برگزار شد.
کلاری با اشاره به حضور 489 مربی در این دوره از اردوها افزود: مربیان در این اردوها در  کلاس های مختلف آموزشی و معرفتی،با منش های سازمان دانش آموزی آشنا شده و مهارت های کار با چوب و طناب،صف جمع،مخابرات نوین و امداد و نجات را می آموزند.
وی از اردوها به عنوان عصاره تمام آموزش های تشکل های دانش آموزی یاد کرد و اظهار داشت:اردوی تشکیلاتی یک فرایند تربیتی است.
رئیس سازمان دانش آموزی فارس با اشاره به حضور 16 هزار نفری اعضا و مربیان پیشتاز و فرزانه سراسر کشور در اردوهای 5 قطب کشور گفت : آمار شرکت کنندگان در اردو های ملی در سال های گذشته محدود به 2000 نفر بوده و در سال جاری با قطبی کردن اردوها در نقاط مختلف کشور و افزایش آن به 16000 نفر تحسین برانگیز است.
وی رضایت شرکت کنندگان از اردوهای قطبی-ملی را بیش از اردوهای ملی سال های گذشته دانست و از احتمال برگزاری  اردوها  به همین روند در سال های آتی  خبر داد.
کلاری با بیان اینکه" اردوگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز اولین اردوگاه در کشور است که به سازمان دانش آموزی تحویل داده شده است  " گفت:  با توجه به این که بهره وری این اردوگاه به سازمان دانش آموزی استان فارس داده شده است، ما در صددیم تا با ایجاد شهرک های دائمی مهارتهای تشکیلاتی پیشتاز و فرزانه در این اردوگاه، جایگاه دائمی در برگزاری این اردوها به دست آوریم.
وی ابرار داشت: امیدواریم که در سال آینده بتوانیم با این ادعا و با داشتن نخستین شهرک اردویی و با استانداردهای مهارت های تشکیلات پیشتازان و فرزانگان در برگزاری این دست اردوها پیشگام باشیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز