آغاز برنامه‌های دهه امامت و ولایت در فارس

۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۰:۱۲
کد خبر: ۶۰۸۲۲۲
آغاز برنامه‌های دهه امامت و ولایت در فارس
بهزاد مریدی دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس از برگزاری همایش‌های امامت و ولایت در ١٠ شهرستان این استان خبر داد.
به گزارشخبرگزاری برنا از  فارس، بهزاد مریدی،ضمن گرامیداشت فرا رسیدن عید سعید قربان با یادآوری اینکه در تقویم رسمی کشورمان از عید قربان تا عید غدیر به نام دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است، گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این ایام فرخنده با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی اقدام به برگزاری برنامه‌های متعددی می‌کند.
وی، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام را برگزاری همایش‌های متعدد در ١٠ شهرستان فارس اعلام کرد و افزود: سلسله همایش‌های دهه امامت و ولایت از روز گذشته، ٩ شهریورماه در فارس آغاز شد که نخستین این همایش به شهرستان اقلید اختصاص داشت.
مریدی با بیان اینکه امروز، ١٠ شهریورماه این همایش در شهرستان خرم‌بید برگزار خواهد شد، گفت: فردا این همایش به میزبانی مردم خونگرم سپیدان برگزار شده و در روز یکشنبه هم پرچم این همایش در دست مردم مؤمن و متدین جهرم قرار خواهد گرفت.
مدیرکل ارشاد فارس ادامه داد: در روز دوشنبه شهرستان رستم، سه شنبه پاسارگاد، چهارشنبه مرودشت، پنج‌شنبه نی‌ریز، جمعه لامرد و شنبه نیز بوانات میزبان برگزاری همایش امامت و ولایت خواهد بود.
وی با بیان اینکه در این همایش برنامه‌های متنوع سخنرانی، مدیحه‌سرایی و مولودی اجرا می‌شوند، گفت: این برنامه به‌همت گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری بنیاد غدیر در شهرستان‌های فارس اجرا می‌شود.
مریدی در پایان یادآور شد که در این ایام برنامه‌های متنوع دیگری نیز از جمله برگزاری شب شعر ملی غدیر نیز در حرم شاهچراغ(ع) و همچنین شب شعر دیگری نیز در نورآباد ممسنی برگزار خواهد شد که جزئیات آن‌ها متعاقباً اعلام می‌شود.
نظر شما