آیین تجلیل از کارمندان نمونه ورزش و جوانان فارس برگزار شد

۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۰۵:۳۲
کد خبر: ۶۰۸۴۱۷
آیین تجلیل از کارمندان نمونه ورزش و جوانان فارس برگزار شد
طی مراسمی و به مناسبت هفته دولت با حضور مسوولان ورزش استان آیین تجلیل از کارمندان نمونه اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار شد.
به گزارش خبرگزاریس برنا از فارس ، در این مراسم که  در سالن همایشهای فرمانداری شیراز برگزار شد  مدیر کل ورزش و جوانان فارس ضمن گرامیداشت هفته دولت ، با اشاره به نقش کارکنان اداره کل در کسب توفیقات در دو سال گذشته اظهار داشت : بدون تردید حضور ثاتیر گذار و موثر همه کارکنان اداره کل ورزش و جوانان در سطح استان در کسب موفقیتهای دوسال گذشته در همه حوزه ها قابل تقدیر است و قطعا اگر همکاری و تلاش این عزیزان نبود این توفیقات بدست نمی آمد.
حیدر علی کامیاب افزود: همکاران ما در سطح استان توانستند با همه محدودیتهایی که وجود داشت دست به کارهای بزرگی بزنند و افتخارات زیادی را برای استان فارس در سطح کشور کسب کنند که جای تشکر و قدردانی دارد بنابراین وظیف داریم قدرشناس زحمات تلاشهای آنان باشیم.
 معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل هم با گرامیداشت هفته دولت طی سخنانی از تلاشهای تمامی همکاران در سطح استان قدرانی کرد و گفت: توفیقات بدست آمده در دو سال گذشته حاصل تلاش همه عزیزان و همکاران ما در سطح ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان بوده است .
اردشیر حسن زاده بیان کرد: همه همکاران ما انصافا از خود تلاش و جدیت در کار خود نشان داده اند و باعث افتخار اداره کل در سطح استان و کشور شدند که به اعتقاد ما همه کارکنان نمونه هستند و ما قدردان تک تک این عزیزان هستیم.
 در این آیین از 46 نفر از کارکنان اداره کل و ادارات ورزش و جوانان شهرستانها به عنوان کارمندان نمونه با اهداء لوح سپاس و هدایا قدردانی شد که علی رضایی معاون فرهنگی و امورجوانان فارس  به عنوان مدیر نمونه انتخاب شد و زهرا احمدی نژاد و محمد کشتکار به عنوان کارمندان نمونه درحوزه فرهنگی و امورجوانان معرفی شدند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز