دستگیری نماینده قلابی وزارت امور خارجه به اتهام صدور روادید جعلی

۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۰۳:۰۹
کد خبر: ۶۱۱۴۰۸
دستگیری نماینده قلابی وزارت امور خارجه به اتهام صدور روادید جعلی
فرمانده انتظامی استان گفت : فردی که با تاسیس دفتر‌ مهاجرتی صوری در یکی از نقاط شهر شیراز خود را نماینده وزارت امور خارجه معرفی و از این طریق مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد .
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سردار "احمد علی گودرزی" اظهارداشت:در پی کسب اخباری مبنی بر ایجاد دفتر‌ مهاجرتی صوری در یکی از نقاط شهر شیراز و کلاهبرداری از این طریق، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
وی افزود: پس از تحقیقات گسترده و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم به همراه همدستش در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه مجرمان با دریافت یک میلیارد و 800 میلیون ریال از اشخاص متقاضی سفر به اروپا و آمریکا خود را نماینده وزارت امور خارجه نیز معرفی می کرده اند، تصریح کرد: متهمان با انگیزه کلاهبرداری از طریق اقدام های متقلبانه و جعل عناوین دولتی و امنیتی تحت عناوین مشابه، سابقه کیفری داشتند و در مواردی نیز از عناوین مامور انتظامی، مامور دادستانی، حراست قوه قضاییه، مامور اماکن، مامور ‌وزارت اطلاعات و دیگر موارد سوء استفاده کرده بودند.
سردار گودرزی گفت: از متهمان چندین مهر جعلی وزارت امور خارجه، گواهینامه های جعلی دفاتر این وزارت خانه و مقادیری مبالغ دریافتی کشف شد.
وی از کسانی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند خواست که برای این منظور فقط به مراکز مجاز و نمایندگی های مربوطه مراجعه کنند تا در دام‌ افراد جاعل و کلاهبردار گرفتار نشوند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز