مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس:

بازگشایی ۲۸ واحد صنعتی در فارس

۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۶:۳۸:۴۰
کد خبر: ۶۱۱۷۲۰
بازگشایی ۲۸ واحد صنعتی در فارس
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس با اشاره به بازگشایی 28 واحد صنعتی در شهرک‌های فارس، گفت: این اقدام زمینه بازگشت حدود 300 نفر را به کار فراهم کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، شاهپور قنبری اظهارداشت: واحدهای صنعتی فعال شده در شهرک‌های صنعتی سنگ خرمبید، بزرگ شیراز، سنگ نی ریز، آباده، انجیره مرودشت، ده فاضل نی ریز، لار، فیروزآباد و داراب قرار دارد.
وی با بیان اینکه برای راه‌اندازی مجدد این واحدهای صنعتی 170 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است، گفت: اجرای طرح رونق تولید با هدف فعال کردن واحدهای راکد و از طریق اختصاص تسهیلات و اجرای طرح عارضه یابی و رفع مشکلات واحدهای صنعتی از برنامه‌هایی است که زمینه بازگشت واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید را فراهم می‌کند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس راه‌اندازی واحدهای راکد و تعطیل را از اولویت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران دانست و به اجرای مرحله جدید طرح کلینیک صنعت در شهرک‌های صنعتی استان فارس اشاره کرد.
قنبری بیان کرد: در این طرح با حضور گروه‌های مشاور در شهرک‌های صنعتی، واحدهای صنعتی ارزیابی شده و برای فعال کردن  واحدهای راکد نیز برنامه‌ریزی و هدف گذاری می‌شود .
وی با بیان اینکه واحدهای صنعتی متقاضی دریافت خدمات طرح یاد شده باید ضمن مراجعه به نشانی اینترنتی   www.isipo.ir ثبت‌نام کنند، ابرازداشت: پس از شناسایی واحدهای متقاضیِ عارضه‌یابی و تجمیع فرم‌های مربوطه، با تشکیل کمیته کارشناسی با حضور مشاوران صنعتی و دانشگاهی، موارد به کلینیک صنعت معرفی می‌شود .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز