آمادگی ۱۶۰ راهبر آموزشی برای حضور در مدارس فارس

۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۱:۵۲:۳۴
کد خبر: ۶۱۴۲۶۹
آمادگی ۱۶۰ راهبر آموزشی برای حضور در مدارس فارس
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: نقش راهبران آموزشی تربیتی در پیشبرد اهداف آموزش وپرورش اساسی است و باید بیشترین توجه راهبران به موضوع تکرار پایه به خصوص در پایه اول باشد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، علی عسکر جمشیدی در افتتاحیه دوره آموزشی راهبران آموزشی تربیتی سراسر استان که در دبیرستان شبانه روزی مالک اشتر شیراز برگزار شد گفت:راهبران آموزشی چشم امید معاونت آموزش ابتدایی در ادارات سطح استان می باشند.
 وی تاکید کرد: نقش راهبران آموزشی تربیتی در پیشبرد اهداف آموزش وپرورش اساسی است و باید بیشترین  توجه  راهبران به موضوع تکرار پایه به خصوص در پایه اول باشد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس با اشاره بر اهمیت به روز بودن و افزایش سطح معلومات راهبران آموزشی گفت:متاسفانه در برخی از ادارت دغدغه آموزش و کیفیت آن در صدر اولویت های اداره قرار ندارد و این امر می تواند پیشبرد اهداف عالی معاونت آموزش ابتدایی استان را با مشکل رو به رو کند.
جمشیدی مساله تکرار پایه به خصوص در پایه اول را یکی از دغدغه های اساسی حوزه معاونت ابتدایی استان دانست و ابراز امیدواری کرد: همچنان که شاهد بهبود وضعیت کیفیت آموزش در نخستین سال احیای پست راهبر آموزشی بوده ایم ، بتوانیم نمودار نرخ تکرار پایه را در تمامی ادارت سطح استان به نزولی ترین شکل ممکن درآوریم.
وی تاکید کرد:رابطه عاطفی باید بین معلم و دانش آموز ایجاد شود، این حس متاسفانه خیلی در بین معلمان غریب است و اگر این حس ایجاد شود ، عبارت«جمعه به مکتب آورد طفل گریزپای را» مصداق پیدا خواهد کرد.
در  دوره آموزشی راهبران آموزشی استان فارس که در مدت سه روز و از 26 تا روز 28 شهریور ماه ادامه خواهد داش  160راهبر آموزشی تربیتی در کارگاههای دروس ریاضی،علوم،فارسی،برنامه عملیاتی و سنجش حضور خواهند یافت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز