فرمانده انتظامی فارس:

آمادگی کامل پلیس فارس برای تامین امنیت ایام محرم

۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۹:۵۷
کد خبر: ۶۱۶۰۶۹
آمادگی کامل پلیس فارس برای تامین امنیت ایام محرم
فرمانده انتظامی استان با تأکید بر استفاده از همه ظرفیت های موجود برای برگزاری هرچه بهتر مراسم عزاداری ایام محرم، گفت: فرماندهی انتظامی استان فارس برای تأمین امنیت ایام محرم آمادگی کامل دارد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "احمدعلی گودرزی" س، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، افزود: اهداف بلندی در حوزه نهضت عاشورایی نهفته است و در فرهنگ عاشورایی به ما تاکید شده که باید انحرافات را از جامعه اسلامی دور کنیم.
وی تصریح کرد: در عزاداری ‎ها باید با ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی بر تعداد طرفداران فرهنگ تشیع بیفزاییم و این تنها با معرفی فرهنگ اسلام راستین امکان‌پذیر است و با این اقدام نیرنگ و اهداف شوم دشمنان را دور می‏‌کنیم.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: بکارگیری چندین هزار نیروی پلیس، گشت های خودرویی، موتورسوار و پیاده در راستای تامین امنیت شهروندان و سوگواران اباعبدالله حسین (ع) در این ایام از برنامه های پلیس فارس است.
سردار گودرزی تأکید کرد: پلیس علاوه بر استفاده از ظرفیت های نیروهای خود، از همیاران محرم و پلیس افتخاری نیز برای برقراری امنیت در این ایام استفاده خواهد کرد.
وی با اشاره به تشکیل ستاد امنیت محرم، اظهار کرد: پلیس فارس به منظور برقراری امنیت مناسب برای شهروندان در این ایام قرارگاه نظم و امنیت را راه اندازی کرده و از تمام توان خود برای رسیدن به اهداف مد نظر استفاده می کند.
این مقام انتظامی در خصوص دیگر اقدامات برای پیشگیری از وقوع جرم، گفت: سرقت منازل از جمله فعالیت های مجرمانه در این ایام است که حضور گشت های نامحسوس و ایست و بازرسی های سطح شهر برای جلوگیری از این گونه حوادث است.
سردار گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حرکت هیئت های عزاداری نباید باعث بروز مشکلات برای مردم شود،گفت: استفاده از کتل، علم و طبل های بزرگ که باعث ایجاد ترافیک و صداهای بلند می شود، ممنوع است .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز