سرپرست شعب بانک انصار استان فارس:

برگزاری یادواره شهدای بانک‌ها سبب اتحاد و انسجام بانک‌های استان فارس می‌شود

۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۵:۲۱:۱۰
کد خبر: ۶۲۰۳۶۰
برگزاری یادواره شهدای بانک‌ها سبب اتحاد و انسجام بانک‌های استان فارس می‌شود
سرپرست شعب بانک انصار در استان فارس گفت: برگزاری یادواره شهدای بانک‌ها سبب اتحاد بانک‌ها و جلوگیری از رقابت‌های ناسالم می‌شود، این یادواره با یک برنامه‌ریزی منسجم سبب وحدت و هم‌پیمان شدن بانک‌های استان می شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، ایرج شمسینی در نشستی خبری با بیان اینکه اگر بخواهیم به بانک به عنوان یک کسب‌وکار اقتصادی نگاه کنیم اظهار کرد: بانک‌ها باید در کارهای عام‌المنفعه به عنوان یک مجموعه اقتصادی ورود کند.
وی افزود: یکی از این کارها موضوع شهدا است که امنیت امروز را مدیون ایثار، فداکاری و گذشت این قهرمانان هستیم.
شمسینی با بیان اینکه اولین یادواره شهدای بانکی استان فارس با محوریت بانک انصار برگزار می‌شود تصریح کرد: این سبب اتحاد بانک‌ها و جلوگیری از رقابت‌های ناسالم می‌شود، این یادواره با یک برنامه‌ریزی منسجم سبب وحدت و هم‌پیمان شدن بانک‌های استان فارس می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: 4 آبان ماه این یادواره شهدای بانکی استان فارس در سالن پیامبر اعظم (ص) کنگره سرداران برگزار می‌شود، در سیستم بانکی 10 شهید و 285 فرزند شهید، 7 همسر شهید و 3 خانواده شهید وجود دارد. تاکنون 3 مدیر ارشد بانک انصار در دفاع از حرم در سوریه به شهادت رسیدند.
سرپرست شعب بانک انصار در استان فارس با اشاره به اینکه تمام بانک‌های عضو کمیسیون بانکداری و دیگر بانک‌ها برای برگزاری این یادواره دعوت شده‌اند بیان کرد: از خانواده شهدای موردنظر کلیپ‌هایی تهیه شده است. بانک انصار به وجود آمده از انقلاب اسلامی است و مبلغ ابتدایی آن توسط حضرت امام خمینی(ره) تأمین شده است بنابراین در فعالیت‌های اجتماعی فعالیت ویژه‌ای دارد.
شمسینی خاطرنشان کرد: این بانک پیشرو در اقتصاد مقاومتی است و در فعالیت‌های فرهنگی نیز ورود کرده، کتاب «شهر فرزانگان» در مقطع اول ابتدایی در جهت آموزش فرهنگ شهرنشینی به چاپ رسانده است.
وی گفت: رسانه‌ها در جهت معرفی سیستم‌های اقتصادی ورود کنند و آنها را در انجام فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی مشارکت دهند، مردم را از این فعالیت‌ها مطلع کنند.
سرپرست شعب بانک انصار در استان فارس با بیان اینکه بانک انصار در سال گذشته در فعالیت‌های خیرخواهانه 200 میلیون تومان هزینه کرده است تأکید کرد: بانک‌ها باید از قشرهای ضعیف حمایت کند و اگر 34 بانک فعال در استان فارس در این فعالیت‌ها شرکت کنند بسیاری از مشکلات حل می‌گردد. بنابراین یادواره شهدا سبب هم‌افزایی در جهت انجام فعالیت‌های خیرخواهانه می‌شود.
وی با ابراز امیدواری از اینکه این برنامه‌ها الگویی برای دیگر استان‌ها در جهت ارائه خدمات ارزنده‌تر شود، بیان کرد: بانک انصار در شش ماهه دوم سال گذشته و شش ماهه نخست امسال بیش از 1500 میلیارد تومان را در قالب تعهدات در جهت رونق کسب‌وکارهای استان فارس اختصاص داده است.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز