فرماندار ویژه لارستان:

۳۱ میلیارد تومان اعتبار توازن استانی به لارستان اختصاص یافت

۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۳۵:۰۷
کد خبر: ۶۲۶۱۷۶
۳۱ میلیارد تومان اعتبار توازن استانی به لارستان اختصاص یافت
فرماندار ویژه لارستان گفت: 31 میلیارد تومان، از محل اعتبارات توازن استان‌ها به لارستان تخصیص پیدا کرده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، جلیل حسنی در نشست اعضای کمیته برنامه ریزی این شهرستان اظهار داشت: امسال 31 میلیارد تومان اعتبار استانی از محل اعتبارات، قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای اجرای پروژه های نیمه تمام این شهرستان اختصاص یافته که در 18 فصل هزینه می شود.
وی بیان کرد: اولویت مهم هزینه کرد اعتبارات عمرانی شهرستان لارستان مربوط به تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام سنوات گذشته است.
فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد:این اعتبارات در سر فصل های راه ، حمل و نقل، تامین آب شرب شهری و روستایی، ورزش و جوانان، بهداشت و درمان،کشاورزی، منابع طبیعی، صنعت و معدن، آموزش عمومی، اجرای زیرساختها و توسعه و اصلاح شبکه های آب، گردشگری، فرهنگ وهنر،دین و مذهب، امور عشایر،توسعه خدمات شهری و روستایی و غیره  هزینه می شود.
معاون استاندار فارس بیان کرد: براساس مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان، این اعتبارات ، برای اتمام 93 پروژه ی نیمه تمام شهرستان با پیشرفت فیزیکی بالاتر به عنوان یکی از سیاست های مهم دولت، توزیع می گردد.
حسنی خاطر نشان کرد: امسال میزان اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای این شهرستان، 48 در صد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.البته باید توزیع اعتبارات، به ویژه اعتبارات توازن منطقه‌ای  به صورت ویژه برای این منطقه پهناور لحاظ شود.
وی از مدیران شهرستان خواست که برای خدمت رسانی شایسته به مردم و جذب اعتبارات بیشتر و برای اجرای طرح ها و برنامه های مختلف با مدیران کل خود مذاکره کنند.
حسنی در پایان سخنانش بر نظارت مستمر بر پروژه های عمرانی توسط دستگاههای اجرایی و اعلام پیشرفت فیزیکی آن به دفتر فنی فرمانداری و تلاش در جهت جذب این اعتبارات تاکید نمود.
در ادامه مهندس کشکولی کارشناس معین شهرستان هم به ارائه گزارشی در خصوص نحوه توزیع سرفصل های اعتباری سال ۱۳۹6 پرداخت.
وی گفت: اعتبارات در قالب الزامات خاص و پیشنهادی شورای توسعه و برنامه ریزی استان توزیع گردیده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز