معاون سواد آموزی فارس خبر داد:

تالیف دو محتوای آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی کشور در فارس

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۷:۵۴:۳۲
کد خبر: ۶۳۴۱۳۹
تالیف دو محتوای آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی کشور در فارس
معاون سواد آموزی فارس گفت: دو جلد کتاب از محتوای آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی کشور توسط مؤلفان استان فارس تهیه شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، عیسی ملک پور در جلسه تولید محتوای آموزشی سوادآموزی فارس گفت: محتوای آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی کشور به تفکیک دوره ،طرح و برنامه مورد استفاده در 15بسته ساماندهی شده است که یک مجموعه از آن در معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس موجود است.
وی گفت: این 15بسته شامل کتابهای دوره اصلی سوادآموزی،انتقال و تحکیم می باشد که به ترتیب شامل دو کتاب سوادآموزی 2و1، شش کتاب دوره انتقال و هفده جلد کتاب دوره تحکیم است.
معاون سوادآموزی استان افزود: سازمان با توجه به نیاز گروههای مختلف ،مخاطبان کتابهایی را نیز برای بانوان،کشاورزان،کارگران و اصناف،زندانیان و مهاجرین افغانستانی تهیه و توزیع می نماید که هرکدام سه جلد می باشد و جایگزین کتابهای سوادآموزی 2و1می گردد.
ملک پور خاطر نشان کرد در طرح های مکمل خواندن با خانواده و حلقه های کتابخوانی نیز محتوای آموزشی مناسب و ارزشمندی تهیه شده است که شامل49جلد کتاب است .
وی در خصوص محتوای آموزشی طرح جدید آموزش رایانه نیز گفت: کتابهای این طرح که طی دو سال اخیر در استان فارس اجرا شده است شامل 3جلد است که در مدت 40ساعت به مخاطبان دوره انتقال آموزش داده می شود و این مخاطبان در پایان دوره می توانند با رایانه کارهای ساده را انجام دهند.
معاون سوادآموزی فارس ضمن تأکید بر همکاری فارس با سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: دو کتاب "نیکی به پدر و مادر" و "فارسی دوره انتقال"که با همکاری مؤلفان فارس تألیف شده در این مجموعه وجود دارد.
نظر شما