معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس:

المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دروازه ورود به ورزش قهرمانی و پهلوانی است

۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۰:۲۹:۴۲
کد خبر: ۶۳۶۴۸۲
المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دروازه ورود به ورزش قهرمانی و پهلوانی است
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به عنوان مطالبه دانش آموزان ،دروازه ورود به ورزش همگانی ، قهرمانی و پهلوانی است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محمد جعفری در مراسم نمادین افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه­ای شهرستان آباده گفت : اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، گام مهمی در ایجاد روحیه ی همراهی و همدلی مسئولین آموزش و پرورش ، دانش­آموزان و اولیای آنهاست .
وی گفت: از آنجایی که مدرسه مبدا تحولات، خیرات و ارزش­های اجتماعی است ، اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه­ای را می توان به عنوان  یکی از این ارزش­ها نام بردکه باعث توجه به سلامت و نشاط جسم ، یادگیری پاره­ای از مهارتها، شکوفایی استعدادها ، پرورش حواس و مهمتر از همه تعلیم و تربیت دانش آموزان  می­شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت :  این حرکت عظیم در مدارس با هدف ترویج مدرسه محوری، توسعه و فرهنگ مشارکتی اولیا مدرسه و دانش آموزان، باعث افزایش شادابی ، نشاط و سلامت جسمی – روانی دانش آموزان شده است.
جعفری با بیان اینکه" المپیاد ورزشی درون مدرسه دروازه ورود به ورزش همگانی ، قهرمانی و پهلوانی است"گفت: برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با این سبک و سیاق آینده ورزش و سلامت کشور را تضمین می کند.
وی افزود: برگزاری المپیاد ورزشی که مطالبه دانش آموزان می باشد و از آنجایی که دانش آموزان به مسابقات ورزشی علاقمند هستند ، لازم است این طرح  به  صورت منظم و مستمر و با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل موجود در مدارس با قوت هرچه بیشتر اجرا گردد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز