مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس:

شورای هماهنگی روابط عمومی های استان فارس تشکیل می‌شود

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۷:۳۸
کد خبر: ۶۳۹۹۷۳
شورای هماهنگی روابط عمومی های استان فارس تشکیل می‌شود
مدیرکل روابط عمومی و روابط بین الملل استانداری فارس خبر داد: شورای هماهنگی روابط عمومی ها برای نخستین بار در استان فارس راه اندازی می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، صابر سهرابی، در جمع مسئولان روابط عمومی فرمانداری های استان و رابطین خبری حوزه استانداری با اعلام خبر تشکیل شورای روابط عمومی ها در استان فارس، گفت: فعالیت این شورا برای نخستین بار و با ریاست استاندار محترم فارس آغاز می شود و دبیر این شورا نیز مدیر کل اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خواهد بود.
وی افزود: شورای هماهنگی روابط عمومی ها در هر یک از شهرستان های استان نیز با ریاست فرماندار تشکیل خواهد شد.
مشاور استاندار فارس با بیان اینکه اساسنامه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در 27 ماده  تهیه و تنظیم شده است، خاطر نشان کرد: چارچوب فعالیت روابط عمومی دستگاه های اجرایی در این شورا تبعیین خواهد شد و روابط عمومی ها به عنوان بازوان اصلی اطلاع رسانی دولت در استان و شهرستان ها فعالیت خواهند کرد.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با بیان اینکه شورای هماهنگی روابط عمومی ها باید پایه و اساس و اتاق فکر برنامه ریزی همه روابط عمومی ها باشد، گفت: کمیته هایی که در اساس نامه این شورا تدوین شده است بسیاری از کاستی های موجود در حوزه فعالیت روابط عمومی ها را بر طرف خواهد کرد.
سهرابی همچنین درباره اهمیت جایگاه روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی، گفت: روابط عمومی در حقیقت شبکه هوشیار ، بانک اطلاعات، مغز متفکر سازمان و پل ارتباطی آن با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام و با نگرش ها و تمایلات و عادت ها و سلایق متفاوت است.
وی همچنین رسانه ها را بال اصلی فعالیت روابط عمومی ها دانست و با بیان اینکه در همه شهرستان های استان فارس نشریات و رسانه های محلی فعال هستند، از مسئولان روابط عمومی ها خواست ارتباط موثری با رسانه ها داشته باشند.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در این نشست به سوالات و دغدغه های مسئولان روابط عمومی پاسخ داد و تاکید کرد: مسائلی همچون کمبود اعتبارات مالی و کمبود بعضی امکانات در واحد های روابط عمومی در اسرع وقت پیگیری خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز