بیهوش کردن مالباختگان شگرد سارقان بود

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۰۳:۲۸
کد خبر: ۶۴۴۹۲۸
بیهوش کردن مالباختگان شگرد سارقان بود
سرپرست پلیس آگاهی استان گفت: سارقان حرفه ای که طعمه هایشان را از طریق سایت دیوار انتخاب می کردند در شیراز شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سرهنگ "محسن سروقد" اظهارداشت:در پی ارجاع دو فقره پرونده با موضوع مشابه مبنی بر اینکه مالکان آگهی مربوط به فروش خودرو را در سایت دیوار ثبت و افرادی ناشناس به عنوان خریدار با شماره های آنان تماس و پس از توافق به یکی از محله های شیراز می رفتند.
وی افزود: سارقان با دعوت و خوراندن نوشیدنی مسموم به مالکان آن ها را بیهوش و خودرو آن ها را سرقت می کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان گرفت که با بازبینی تصاویر بدست آمده و چهره نگاری، دو نفر از سارقان حرفه ای را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن ها را دستگیر و مقداری داروهای خواب آور نیز از آن ها کشف شد.
سرپرست پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه سارقان به عنف خودرو، در بازجویی فنی و تخصصی به سرقت خودرو از طریق بیهوش کردن مالکان اقرار کردند، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر و در بازرسی از منزل وی یک دستگاه پژو 405 مسروقه کشف شد.
سرهنگ سروقد در پایان به شهروندان هشدار داد: مالکان خودروها که قصد فروش وسایل نقلیه خود دارند به وعده های دروغین سارقان و افراد کلاهبردار در سایت های مختلف توجه نکنند و هرگونه موارد مشکوک را با تلفن 110 در اختیار پلیس بگذارند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز