مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

زمین چمن مصنوعی در روستاهای فارس احداث می شود

۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۲۰:۴۲:۰۴
کد خبر: ۶۴۶۳۵۹
زمین چمن مصنوعی در روستاهای فارس احداث می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ازاحداث زمین‌های چمن مصنوعی مینی‌فوتبال بااعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان در روستاهای کمتر برخوردار استان فارس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، حیدرعلی کامیاب کلانتری در مراسم تجلیل از خیرین ورزش لارستان بابیان اینکه در طول سال‌های ۹۴ و ۹۵ نزدیک به ۶۰ طرح ورزشی توسط خیرین در استان فارس به اجرا درآمده است، اظهار داشت: درمجموع این طرح‌ها بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان به ورزش استان فارس کمک شده است.
وی بابیان اینکه در دهه فجر امسال بزرگ‌ترین سال ورزشی استان فارس دریکی از شهرستان‌ها به بهره‌برداری می‌رسد افزود: یکی از طرح‌های ورزشی خیرساز که در خاورمیانه کم‌نظیر است احداث مجموعه ورزشی ناصر منیری در شهر لار است این طرح در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس تصریح کرد: طی سال‌های ۹۴ و ۹۵ استان فارس موفق به کسب رتبه نخست در سطح کشور در جذب کمک‌های خیرین در امر ورزش شده است.
کامیاب با تقدیر از حامی مالی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان بیان کرد: این تیم توانست در سال گذشته به مقام قهرمانی ایران دست یابد و به‌عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا حضور یابد.
وی با بیان اینکه با شروع دولت یازدهم ۳۴۲ طرح نیمه‌تمام ورزشی در سطح استان فارس وجود داشت که امید می‌رود تا پایان سال ۹۶ همه این طرح‌ها به اتمام برسد بیان کرد: از چند هفته آینده و بازیهای دو تیم فجر شهید سپاسی و برق جدید شیراز در دور برگشت مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس از قول مساعد وزیر ورزش و جوانان برای احداث زمین‌های چمن مینی‌فوتبال بااعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان در سطح روستاهای کمتر برخوردار استان فارس خبر داد.
مدیرکل ورزش‌ جوانان‌فارس بار دیگر از همت خیرین برای مشارکت در اجرای طرح‌های ورزشی تقدیر و تشکر کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز