فرمانده انتظامی شهرستان شیراز :

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شیراز

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۶:۴۸:۱۰
کد خبر: ۶۴۷۱۰۲
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شیراز
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی 48 ساعت گذشته و دستگیری 47 خرده فروش مواد مخدر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "دلاور القاصی مهر"اظهارداشت: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، این طرح طی 48 ساعت گذشته به صورت ضربتی به اجراء در آمد.
وی تصریح کرد : در اجرای این طرح، 47 نفر معتاد و توزیع کننده موادمخدر دستگیر و در بازرسی از محل پاتوق آنان، حدود 3 کیلو و 500 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: در این راستا 21 نفر سارق دستگیر و 38 فقره انواع سرقت از آنها کشف شد؛ همچنین در بازرسی از مخفیگاه این سارقان مقدار زیادی انواع اموال مسروقه کشف گردید.
سرهنگ القاصی مهر گفت: همچنین مأموران انتظامی موفق شدند مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل تلفن همراه، لوازم خانگی، سیگار و نوشیدنی های غیر مجاز کشف کنند.
وی ادامه داد: طی اجرای ضربتی این طرح، 111 دستگاه خودرو و 129 دستگاه موتورسیکلت متعلق به متهمان و کسانی برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کردند، توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با شدت و جدیت ادامه خواهد داشت، افزود: شهروندان می توانند هر گونه اخبار و اطلاعات خود را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز