کشف خودرو سرقتی در کمتر از یک ساعت

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۲۶:۱۳
کد خبر: ۶۴۷۶۳۵
کشف خودرو سرقتی در کمتر از یک ساعت
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری سارق به عنف خودرو و کشف خودرو سرقتی در کمتر از یک ساعت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "اسماعیل زراعتیان" اظهارداشت: ماموران پاسگاه انتظامی کناره از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 از سرقت به عنف یک دستگاه خودرو پژو پارس مطلع شدند که بلا فاصله نسبت به اجرای طرح های پیشگیرانه اقدام کردند.
وی افزود: بلا فاصله ماموران با استقرار در محور شیراز - مرودشت اقدام به ایست وبازرسی مقطعی کردند که خودرو سرقتی را مشاهده و راننده خودرو به محض دیدن ماموران اقدام به فرار کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بیان اینکه عملیات تعقیب وگریز آغاز و پس از طی مسافتی ماموران موفق به توقیف خودرو ودستگیری راننده آن شدند، گفت: سارقان در ابتدا ساعتی قبل از حوزه استحفاظی شهرستان شیراز به عنوان مسافر سوار بر این خودرو شده وسپس راننده را دست و پا بسته دریکی از روستاهای شهرستان مرودشت رها واقدام به سرقت وسیله نقلیه کرده بودند.
رئیس پلیس شهرستان مرودشت خاطر نشان ساخت: در این پرونده یک نفر سارق دستگیر و تلاش ماموران جهت دستگیری یک نفر سارق متواری همچنان ادامه دارد.
سرهنگ زراعتیان در پایان به مردم هشدار داد چنانچه فردی تقاضای دربست اتومبیل به محل های خارج از شهر را داشت تا قبل از شناسایی کامل وی از انجام این کار خودداری کنید، در پایانه های مسافربری به خودروهای مسافربرمتفرقه اعتماد نکنید وبنا به درخواست مسافران وافرادی که اتومبیلتان را دربست نموده اند، از مسیر اصلی خارج نشوید.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز