آغاز طرح زمستانه پلیس فارس / استفاده از ۱۳۷ گشت پلیس در این طرح

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۸:۲۱:۴۴
کد خبر: ۶۴۸۷۰۱
آغاز طرح زمستانه پلیس فارس / استفاده از ۱۳۷ گشت پلیس در این طرح
فرمانده انتظامی استان با اشاره به آغاز طرح زمستانه پلیس از امروز تا بیستم اسفند ماه، گفت: در این طرح از 137 گشت پلیس و 350 نیرو استفاده خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار " احمد علی گودرزی " در مراسم افتتاحیه طرح انتظامی – ترافیکی ویژه زمستان 96 ، بیان کرد: خدمت به مردم توفیق الهی است و باید با برنامه ریزی، هدف گزاری، هماهنگی و همدلی اقدامات سریع و صحیحی را در راستای تسهیل در عبور و مرور انجام داد.
وی با اشاره به آغاز طرح زمستانه پلیس با همکاری سایر دستگاه های امدادی، گفت: این طرح تا بیستم اسفند ماه و با استفاده از 137 گشت پلیس در جاده ها، 22 پاسگاه پلیس راه و 23 کانکس جاده ای اجرایی خواهد شد .
 فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این طرح از 350 نیروی پلیس استفاده خواهد شد، افزود: در این طرح سایر نیروهای امدادی از جمله راهداری، اورژانس، آتش نشانی و هلال احمر نیز مشارکت خواهند داشت.
سردار گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طی 8 ماهه سال جاری آمار جانباختگان جاده ای و درون شهری در سطح استان فارس، 13 درصد کاهش یافته است.
وی کاهش تصادفات را از مطالبات مهم مقام معظم رهبری و از اولویت های اصلی نیروی انتظامی برشمرد و گفت: امیدواریم با توجه به آمادگی پلیس و سایر نیروهای امدادی و همچنین تعامل و همکاری خوب مردم با خدمتگزاران خود، شاهد کمترین تلفات و حوادث رانندگی باشیم.
فرمانده انتظامی استان فارس خدمتگزاری به مردم را توفیقی الهی دانست و گفت: اجر و مزد مجاهدت های شما عزیزان در راستای خدمتگزاری به مردم آن هم در شرایط سخت و پیچیده، در نزد خداوند بزرگ محفوظ خواهد بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز