عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

دبیرخانه ی دائمی جشنواره های گردشگری در شیراز ایجاد می شود

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۱:۰۶:۱۹
کد خبر: ۶۴۹۰۳۹
دبیرخانه ی دائمی جشنواره های گردشگری در شیراز ایجاد می شود
عضو شورای اسلامی شهر شیراز:در بازدید از غرفه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در نهمین نمایشگاه گردشگری پارس با اشاره به اهمیت برگزاری چنین جشنواره هایی گفت: در روزهایی که به دلایل مختلف همچون سرما , گردشگران کمتری مسافرت می کنند برگزاری جشنواره های گردشگری می تواند به این حوزه رونق ببخشد.
 به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سولماز دهقانی گفت: گرچه نهمین نمایشگاه گردشگری پارس نمره قابل قبولی به لحاظ کیفیت برگزاری کسب می کند اما باید دبیرخانه های دائمی برای برگزاری چنین نمایشگاه و جشنواره هایی ایجاد شود تا برنامه ریزی ها برای برپایی آن ها با عجله صورت نگیرد.
رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیرازافزود: برای تحقق این موضوع نیازمند تدوین تقویم اجرایی برای مناسبت های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی هستیم.
وی با اشاره به اینکه تقویم اجرایی مناسبت های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی با رویکرد گردشگری در شورای اسلامی شیراز تدوین خواهد شد گفت: دبیرخانه ی دائمی جشنواره های گردشگری نیز برپا می شود تا توسعه گردشگری در تمام روز های سال دنبال شود.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: چنانچه با برنامه ریزی های بهتری نمایشگاه پارس برپا می شد ایرلاین های بیشتری از اروپا و شرق آسیا فرصت حضور در این رویداد گردشگری می یافتند که می توانست نتیجه بهتری برای شیراز دنبال داشته باشد.
دهقانی گفت: برنامه ریزی های خوبی در شورای پنجم برای توسعه گردشگری صورت گرفته است که شهروندان از روزهای عید و آغاز سال جدید شاهد تغییرات و نتایج این برنامه ها خواهند بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز