رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور:

برگزاری المپیادهای ورزشی سبب کاهش هزینه‌های درمانی می‌شود

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۱:۱۸:۲۸
کد خبر: ۶۴۹۰۴۴
برگزاری المپیادهای ورزشی سبب کاهش هزینه‌های درمانی می‌شود
رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: برگزاری المپیادها و فعالیت‌‌های ورزشی این چنینی سبب کاهش هزینه‌های درمانی، افزایش نشاط و پویایی بازنشستگان و احترام و ارج این قشر از جامعه می‌شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، علی اصغربیات  در مراسم افتتاحیه چهارمین المپیاد ورزشی بانوان بازنشسته و مستمری‌بگیر سازمان تامین اجتماعی که دوشنبه شب ٢٠ آذرماه در هتل بزرگ چمران شیراز برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع بانوان ورزشکار تامین اجتماعی و تشکر از مسئولان برگزارکننده این المپیاد اظهار داشت: جامعه ٣ میلیون نفری بازنشستگان کشور نیازمند برنامه منسجم است.
وی با بیان اینکه کانون بازنشستگان با کمک سازمان تامین اجتماعی و با هدف ارتقای سلامت جسمی و روحی بازنشستگان المپیادهای ورزشی را برگزار می‌کند، گفت: برگزاری این المپیادها و فعالیت‌‌های ورزشی این چنینی سبب کاهش هزینه‌های درمانی، افزایش نشاط و پویایی بازنشستگان و احترام و ارج این قشر از جامعه می‌شود.
بیات با بیان اینکه المپیادهای ورزشی بانوان همه ساله برگزار شده است، عنوان کرد: سال گذشته این المپیاد در آبادان و امسال در شیراز برگزار شده و از تمام نقاط کشور در این المپیاد حضور دارند.
وی با تشکر از کمیته سیاست‌گذاری، داوران و تیم پزشکی بیان کرد: از مسئولان تامین اجتماعی و کانون بازنشستگان استان فارس نیز که رسم مهمان‌نوازی را به جای آوردند، سپاسگزارم.
رئیس کانون عالی بازنشستگان کشور با اشاره به خدماتی که در زمان مدیریت جناب نوربخش نسبت به بازنشستگان ارائه شده است، گفت: طرح‌های گردشگری، نسیم سلامت، طرح کرامت رضوی، المپیادهای ورزشی و برگزاری روز بازنشستگان در تمام استان‌ها و شهرهای کشور بخشی از خدمات تامین اجتماعی به بازنشستگان است.
بیات با بیان اینکه مراسم روز بازنشستگان در تهران با حضور وزیر کار و رئیس سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، عنوان کرد: بازنشستگان در آن برنامه مسائل و مشکلات خود را در حضور وزیر مطرح کردند و این میزان توجه به بازنشستگان جای تقدیر و تشکر دارد.
وی خطاب به بانوان ورزشکار شرکت‌کننده در این المپیاد ورزشی گفت: شما منتخبین استان‌ها هستید و برد و باخت در این المپیادها مطرح نیست بلکه هدف شادابی و نشاط است و امیدوارم این برنامه‌ای که از سوی معاونت فرهنگی سازمان تامین اجتماعی تدارک دیده شده، ادامه‌دار باشد.
نظر شما
پرونده ویژه