مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس:

برگزاری المپیادهای ورزشی نتیجه احیای معاونت فرهنگی سازمان تامین اجتماعی است

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۱:۲۵:۰۸
کد خبر: ۶۴۹۰۴۷
برگزاری المپیادهای ورزشی نتیجه احیای معاونت فرهنگی سازمان تامین اجتماعی است
مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس احیا کردن معاونت فرهنگی در سازمان تامین اجتماعی را اتفاق مثبت این سازمان اعلام کرد و گفت: برگزاری المپیادهای ورزشی نتیجه احیای معاونت فرهنگی سازمان تامین اجتماعی است.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، عبدالکریم نباتی در مراسم افتتاحیه چهارمین المپیاد ورزشی بانوان بازنشسته و مستمری‌بگیر سازمان تامین اجتماعی که دوشنبه ٢٠ آذر ماه در هتل بزرگ چمران برگزار شد، ضمن عرض خیر مقدم به اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگی کشور و مدیر کل فرهنگی کانون بازنشستگی تامین اجتماعی اظهار داشت: استان فارس چهارمین استان کشور از حیث جمعیت بیمه شده  و مستمری بگیران است.
وی گفت: در استان فارس دو میلیون و هشتاد و دو هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که ٤٥ درصد جمعیت استان فارس را شامل می‎شوند که از این تعداد ١٣٢ هزار نفر مستمری‌بگیر هستندو ماهیانه در استان فارس ١٦٢ میلیارد تومان به حساب ایشان واریز می‌شود.
مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس افزود: با توجه به اینکه نیمی از  جمعیت کشور تحت پوشش سازمان هستند  بی‌شک سازمان تامین اجتماعی عدالت اجتماعی و امنیت اجتماعی را برقرار کرده است.
 نباتی بیان کرد: در دولت تدبیر و امید برای نخستین بار در سازمان تامین اجتماعی مدیری از بدنه خود سازمان به ریاست رسید و این امر موجب شد تا در این چهار سال با توجه به وضعیت نامناسب اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه این سازمان به خوبی مدیریت شود.
وی برنامه‌محوری، قانون‌مداری، پاسخ‌گویی و پاکدستی را نتیجه این مدیریت دانست و افزود: این عوامل سبب شد که اتفاقات بسیار خوبی در عرصه سازمان تامین اجتماعی شکل بگیرد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس در ادامه به رشد و ارتقا خدمات غیر حضوری سازمان اشاره کرد و بیان کرد: در استان فارس ٧٢ هزار کارفرمای فعال وجود دارد که هرماه به صورت حضوری به شعب تامین اجتماعی مراجعه و حق بیمه را پرداخت می‌کردند اما امروزه در همین استان ٩٨ درصد به صورت غیر حضوری و اینترنتی حق بیمه‌ها را پرداخت می‌کنند.
نباتی احیای معاونت فرهنگی در سازمان تامین اجتماعی را اتفاق مثبت دیگر در این سازمان برشمرد و تصریح کرد: احیای این معاونت سال‌ها مغفول مانده بود که با احیای آن اقدامات بسیار موثری همچون برگزاری چهارمین المپیاد ورزشی و طرح نسیم سلامت رقم خورده است.
نظر شما
پرونده ویژه