فرماندار ویژه شهرستان جهرم:

شورای راهبردی علم و فناوری در جهرم تشکیل می‌شود

۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۹:۱۹:۰۶
کد خبر: ۶۵۵۶۹۳
شورای راهبردی علم و فناوری در جهرم تشکیل می‌شود
فرماندار ویژه شهرستان جهرم ضمن تاکید بر تشکیل شورای راهبردی علم و فناوری در شهرستان جهرم گفت: دانشگاه‌های این شهرستان را ظرفیتی در جهت توسعه علم و صنعت دانست.

به گزارش خبرنگار برنا از جهرم، علیرضا صحرائیان در آئین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی شهرستان جهرم که باحضور مشاور استاندار فارس در امور دانشگاه ها، بخشداران، روسای دستگاه ها و ادارات شهرستان و جمعی از فعالان حوزه پژوهش و فناوری برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاهی این شهرستان اظهار داشت: شهرستان جهرم با تحصیل ۱۶ هزار دانشجو و تدریس۴۰۰ عضو هیأت علمی در ۹ دانشگاه دارای ظرفیت ویژه‌ای است.

رئیس ستاد نکوداشت هفته پژوهش در شهرستان جهرم، جامعه دانشگاهی را بازوان توانمند مدیران اجرایی این شهرستان دانست و بیان کرد: دانشگاه‌های جهرم متناسب با نیازهای روز جامعه و شهرستان در حال گسترش بوده و زیرساخت‌های موجود در این دانشگاه‌ها می‌تواند نفش مؤثری در چرخه علم و ثروت داشته باشد.
وی از تشکیل شورای راهبردی علم و فناوری در جهرم خبر داد و افزود: این شورا در راستای صنعتی کردن علم در جهرم اقدام خواهد کرد.
 فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به برگزاری رویداد استارتاپ ویکند در جهرم گفت: این رویداد به شرط حمایت سرمایه گذاران می‌تواند تحول بزرگی در اشتغالزایی و جذب سرمایه‌های بومی ایجاد کند.
 در پایان این مراسم از ۲۷ پژوهشگر برتر این شهرستان، تجلیل به عمل آمد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز