فرمانده انتظامی استان فارس:

کشف ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در فارس

۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۹:۳۵
کد خبر: ۶۵۹۱۸۶
کشف ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در فارس
فرمانده انتظامی استان از کشف 800 کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان طی 48 ساعت گذشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،سردار "احمد علی گودرزی" اظهارداشت:ماموران انتظامی استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی چند محموله قاچاق مواد مخدر را شناسایی کردند.
وی ادامه داد: در این راستا و در چند عملیات جداگانه طی 48 ساعت گذشته، تعداد 5 دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان توقیف و در مجموع بیش از 800 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، حشیش و هروئین کشف شد.
فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: در این رابطه تعداد 8 نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
سردار گودرزی کشف 331 کیلوگرم حشیش توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از یک دستگاه کامیون در ورودی شهر شیراز و توقیف یک دستگاه خودرو سمند حامل 320 کیلوگرم تریاک توسط مأموران انتظامی شهرستان داراب را از مهمترین کشفیات مواد مخدر استان طی 48 ساعت گذشته عنوان کرد.
وی همچنین از کشف 32 تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 10 درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی استان فارس برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را از اولویت های نیروی انتظامی استان دانست و افزود: دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در سال جاری، با افزایش 33 درصدی روبرو بوده است.
سردار گودرزی در پایان با اشاره به نتایج مطلوب ماموریت های پلیسی که با همکاری مردم انجام می شود، از آنان درخواست کرد؛ در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر، هرگونه اخبار و اطلاعات خود را از طریق تلفن 110 به خدمت گزاران خود در انتظامی فارس اطلاع دهند
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز