استاندار فارس:

آرامش امروز جامعه مدیون ایثارگری جانبازان است

۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۵:۴۵:۱۸
کد خبر: ۶۶۱۱۴۱
آرامش امروز جامعه مدیون ایثارگری جانبازان است
استاندار فارس با بیان این که آرامش امروز جامعه مدیون ایثارگری جانبازان است، گفت: عظمتی که در نگاه و کلام تک تک جانبازان بستری در بیمارستان جنت شاهد بودیم برای مسئولین و همه آحاد مردم درس بزرگی به شمار می رود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مهندس اسماعیل تبادار در حاشیه بازدید از بیمارستان جنت که ویژه نگهداری و درمان جانبازان اعصاب و روان است، اظهار داشت: در برابر عظمت جانبازان بستری در این بیمارستان نمی توان سخنی بر زبان آورد و باید در برابر آن ها سر تعظیم و خشوع فرو بیاوریم.
وی با بیان این که بازدید از این مراکز و دیدار با جانبازان، وظیفه و تکلیف مدیران بوده و تلنگری به مسئولین و همه آحاد جامعه است که فراموش نکنند چه کسانی برای سربلندی کشور و نظام جانفشانی کرده و هزینه های سنگینی پرداخت کرده اند، افزود: جانبازانی که در این مرکز نهگداری می شوند، شهدای زنده هستند و باید همواره مورد تکریم و توجه قرار داشته باشند.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تقدیر از همه کسانی که در زمینه خدمات رسانی به جانبازان اعصاب و روان تلاش می کنند و زمینه آسایش آن ها را در ابعاد مختلف زندگی و درمان فراهم می سازند، گفت: امیدواریم بتوانیم برخی مشکلات و مسائل این جانبازان را به ویژه در زمینه نگهداری از آنان و فراهم کردن شرایط درمان و رفاه آن ها رفع کنیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز