استاندار فارس:

توسعه صنایع دانش بنیان زمینه اشتغال زایی را فراهم می کند

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۳۰:۵۸
کد خبر: ۶۶۳۱۱۸
توسعه صنایع دانش بنیان زمینه اشتغال زایی را فراهم می کند
استاندار فارس گفت: مجموعه صنعتی فاتح کیمیا که در قالب 13 شرکت درکل کشور و چند شرکت در فارس که هم اکنون با اشتغال 900 نفر مشغول به فعالیت است زمینه حضور نیروهای فنی و جوانان تحصیل کرده و زبده را فراهم کرده است.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،مهندس اسماعیل تبادار در بازدید از مجموعه صنعتی فاتح صنعت کیمیا با تقدیر از نقش آفرینی بسیار برجسته این مجموعه در اشتغال و کارآفرینی و همچنین گرایش به سمت دانش بنیانی، گفت: مجموعه صنعتی فاتح کیمیا که در قالب 13 شرکت به فعالیت مشغول است زمینه حضور نیروهای فنی و جوانان تحصیل کرده و زبده را فراهم کرده است.
وی گفت استان فارس به لحاظ ظرفیت فراوان علمی و سرمایه ای گنجایش مهیا نمودن شرکت های موثر و مشابه فاتح صنعت را داشته و باید همگان برای ایجاد چنین شرکتهایی زمینه لازم را فراهم نمایند.
استاندار فارس با بیان اینکه در شرایط امروز جامعه ایجاد اشتغال و کارآفرینی و به تبع آن رونق اقتصادی رفاه و آرامش را به دنبال دارد، خاطر نشان کرد: در صورتی که فعالان اقتصادی و صنعتگران به صحنه بیایند و دستگاه های اجرایی نیز در کنار آنها به تسهیل امور بپردازند می توان به ایجاد زمینه های مناسب اشتغال استان در آینده امیدوار بود.
تبادار با اشاره به اینکه به گفته مدیران مجموعه، هم اکنون 5 هزار نفر در بخش های مختلف این مجموعه صنعتی مشغول به کار هستند، ابراز امیدواری کرد با همکاری دستگاه های اجرایی و بر طرف شدن بعضی موانع به زودی شاهد توسعه فعالیت های مجموعه فاتح صنعت در استان فارس و سایر نقاط کشور باشیم.
وی با اشاره به اینکه شرکت دانش بنیان فاتح صنعت به عنوان پیشتاز و مبتکر طراحی و ساخت تجهیزات پیشرفته در قالب افزایش ظرفیت، ایجاد اشتغال و رفع تنگناها و موانع موجود در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی طرح های توسعه ای درخور توجهی را ارائه داده است خواهان پیگیری این طرح ها و به اجرا رسیدن آنها شد.
استاندار فارس با بیان اینکه طراحی، تولید و بومی سازی مبدل های حرارتی صفحه ای پیشرفته با راندمان بالا، طراحی، تولید و بومی سازی بویلر های پیشرفته با راندمان بالاتر از 90 درصد  و طراحی بر اساس نیاز مشتری، طراحی و ساخت و بومی سازی برج ها رآکتور ها و ستون های فرآیندی، به انضمام بخش های داخلی با راندمان بالا، طراحی، ساخت، نصب و بومی سازی کوره های فرآیندی پیشرفته و افزایش ظرفیت طراحی و تولید تجهیزات پیشرفته در دستور کار توسعه این شرکت قرار دارد ابراز امیدواری کرد با فعال شدن این طرح ها شاهد توسعه اشتغال و کارآفرینی و همچنین پیشرفت صنعتی و علمی در کشور و در استان فارس باشیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز