رییس هیئت ورزش‌های همگانی فارس:

پیاده‌روی ۱۰۰ هزار نفری مردم داراب روز جمعه برگزار می شود

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۳۰:۰۵
کد خبر: ۶۶۳۳۶۲
رییس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: پیاده‌روی بزرگ خانوادگی امسال روز جمعه به میزبانی شهرستان داراب برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، سیروس پاکفطرت صبح سه‌شنبه 26 دی در یک کنفرانس خبری گفت: سالانه متناسب با بزرگی و توانایی استان‌ها یک یا 2 برنامه‌ی پیاده‌روی خانوادگی در استان‌ها برگزار و از طریق شبکه‌ی سه سیما به شکل زنده پخش می‌شود.
او با بیان اینکه از سال 94 برنامه‌های پیاده‌روی در استان فارس به شکلی برنامه‌ریزی شده برگزار شد، گفت: اولین پیاده‌روی در سال 94 با حضور بیش از 200 هزار نفر در شیراز برگزار شد.
پاکفطرت با اشاره به برگزاری پیاده‌روی خانوادگی استان فارس در شهرستان جهرم با حضور 100 هزار نفر در سال 95، گفت: امسال برنامه پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان داراب با حضور بیش از 100 هزار نفر برگزار می‌شود.
او با یادآوری اینکه برنامه پیاده‌روی خانوادگی در داراب از شبکه سه سیما پخش می‌شود، زمان آغاز برنامه را ساعت 7 صبح اعلام و اضافه کرد: امکان حضور همه مردم در این برنامه که رییس و نایب رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان فارس و مسئولان استانی در آن شرکت دارند، فراهم است.
پاکفطرت خاطرنشان کرد که هدف از برگزاری برنامه‌های پیاده‌روی خانوادگی، تشویق به مشارکت در امر ورزش و تسهیل سلامت جامعه است.
رییس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس همچنین گفت: مجمع عمومی سالانه فدراسیون چهارشنبه 27 دی در تهران برگزار می‌شود. در این مجمع گزارش عملکرد یکساله فدراسیون و گزارش بازرسی فدراسیون ارائه و تقویم عملیاتی سال 96 بررسی و تقویم 97 پیشنهاد خواهد شد.
پاکفطرت همچنین از برگزاری مجمع عمومی سالانه استان فارس در تاریخ 24 بهمن خبر داد و گفت: مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های همگانی فارس نیمه‌ی دوم سال 97 برگزار می‌شود.
رییس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در خصوص برنامه‌های دهه‌‌ی فجر نیز گفت: امسال بیش از 200 برنامه پیش‌بینی شده است که در قالب برنامه‌های ورزشی و فرهنگی و با همراهی تمام هیئت‌های ورزشی در سراسر فارس برگزار می‌شود.
پاکفطرت گفت: این برنامه‌ها شامل پیاده‌روی، کوهپیمایی، مسابقات ورزش‌های همگانی، مسابقات فرهنگی و تجلیل از پیشکسوتان و البته شرکت در راهپیمایی 22 بهمن خواهد بود.
رییس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس با یادآوری اینکه این هیئت 60 رشته‌ی ورزشی را در بر می‌گیرد، از حضور 30 مسئول هیئت‌های شهرستانی در فارس خبر داد و گفت: برای سه ماهه اول سال آینده یک برنامه‌ی بزرگ پیاده‌روی را داریم؛ فرمانداران شهرستان‌های فارس یک‌ماه فرصت دارند که برنامه و تقاضای خود را به ورزش و جوانان یا هیئت ورزش‌های همگانی فارس اعلام کنند.
پاکفطرت در خصوص پیاده‌روی داراب گفت: امکان ثبت‌نام در برنامه‌ی پیاده‌روی داراب برای همه ایرانیان وجود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت  Www.varzeshedarab.ir ثبت‌نام کنند؛ جوایزی برای شرکت کنندگان پیش بینی شده است که مهمترین آن یک دستگاه خودرو خواهد بود.
رییس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس، این پیاده‌روی را فرصتی برای معرفی توانمندی‌های علمی، اقتصادی، گردشگری و ... شهرستان داراب عنوان و تاکید کرد که تمام کسانیکه در این برنامه شرکت می‌کنند حتما با لباس ورزشی و با به همراه داشتن کارت ملی، حضور پیدا کنند.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز