برگزاری نمایشگاه گل و گیاه و لوازم آرایشی در شیراز

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۲۴:۵۸
کد خبر: ۶۶۳۶۲۶
برگزاری نمایشگاه گل و گیاه و لوازم آرایشی در شیراز
نوزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی، پوست ، مو ، زیبایی ، صنایع سلولزی، شوینده ها و پاک کننده ها به همراه سیزدهمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی و تجهیزات گلخانه ای عصر امروز با حضور جمعی از مسئولین استانی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در حاشیه گشایش این نمایشگاه گفت: انسان جزئی از طبیعت است و هر چه به طبیعت نزدیک تر شود سالم تر است و بدین جهت بالا بردن سطح آگاهی مردم در مورد طبیعت، فضای سبز و خواص گیاهان دارویی ضروری است.
سید محمود موسوی در ادمه بیان کرد: صنعت فرآورده های بهداشتی و آرایشی و محصولات و خدمات مرتبط با آن از دیرباز مورد توجه مردم بوده است و این صنعت را با توجه به حساسیت های خاص آن از جمله توجه به سلامت مصرف کنندگان، مسائل مربوط به محیط زیست و رعایت اصول اخلاقی و استانداردهای روز دنیا حائز اهمیت دانست.
وی افزود: این دو نمایشگاه در چهار سالن و در مساحتی بالغ بر 12 هزار مترمربع برگزار می گردد به طوریکه سه سالن سرو، بهار و نرگس با حضور بیش از 100 شرکت از سراسر نقاط کشور به نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی و سالن حافظ با حضور  بیش از 30 شرکت داخلی و نمایندگان محصولات خارجی از کشورهای آلمان، کانادا، اسپانیا، کره جنوبی، فرانسه، ترکیه، بلژیک و ایتالیا به نمایشگاه آرایشی و بهداشتی اختصاص داده شده است.
موسوی از مشارکت 41 درصدی پرورش دهندگان و تولیدکنندگان گل، گیاه و گیاهان دارویی و تجهیزات گلخانه ای و مشارکت 50 درصدی تولیدکنندگان و فعالان حوزه محصولات بهداشتی و آرایشی استان فارس در این نمایشگاه خبر داد و گفت: همزمان با برپایی این نمایشگاه 15 کارگاه آموزشی با هدف ارتقای سطح علمی مخاطبان تخصصی و عمومی صنعت بهداشتی و آرایشی  برگزار خواهد شد.
تمامی علاقمندان و متخصصان و عموم مردم می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه ها تا روز جمعه این هفته همه روزه از ساعت 16 تا 21 به محل دایمی نمایشگاههای بین المللی فارس مراجعه کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز